دایی به پیشنهاد ملوان پاسخ منفی داد

دایی به پیشنهاد ملوان پاسخ منفی داد

خبرگزاری تسنیم: نماینده تام‌الاختیار علی دایی از پاسخ منفی این مربی به باشگاه ملوان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دایی سرمربی فصل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی به پیشنهاد مدیران باشگاه ملوان برای هدایت این تیم پاسخ منفی داد.

بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار علی دایی در این خصوص اظهار داشت: چندی پیش مدیران و مالک جدید ملوان پیشنهاد اولیه خود جهت حضور علی دایی در این تیم را مطرح کرد و ما با توجه به تغییرات مدیریتی و مالکیتی ملوان را شرط جدی شدن مذاکرات را ارائه یک سری گزارشات و اطلاعات و خواسته‌ها دانستیم که متاسفانه تا آخرین فرجه‌ای که توافق کرده بودیم این امر محقق نشد و به همین دلیل با تمام احترامی که علی دایی برای تیم ریشه‌دار ملوان، هواداران آن تیم، پیشکسوتان و مردم انزلی قائل است در چارچوب مسائل حرفه‌ای چاره‌ای جز رد پیشنهاد نبود و از همین طریق با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد ضمن اعلام پاسخ منفی خود برای ملوان و هوادارانش آرزوی موفقیت داریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه اسناد و مدارکی باید از سوی باشگاه ملوان به علی دایی ارائه می‌شد تا پیشنهاد این باشگاه را قبول کند عنوان کرد: برای شناخت یک مجموعه باید عقبه اداری و مالی آن را مورد توجه قرار داد. آنچه ما خواستار آن بودیم عمدتاً به مباحث فصل قبل ملوان ارتباط داشت. اینکه تیم با چه تعداد از بازیکنان و چه رده‌های سنی قرارداد دارد چند سرباز را جذب کرده یا قرار است جذب کند. همچنین میزان مبالغ قرارداد بازیکنان و مطالبات آنها و مسائلی از این دست که در یک جمله شامل انضباط اداری مجموعه می‌شود را خواستار بودیم و متعاقب آن می‌شد برای فصل بعد برنامه‌ریزی کرد. متاسفانه چنین مواردی ظرف این مدت به هر دلیلی که به ما ارتباط ندارد آماده نشد و این امر یک نگرانی جدی را ایجاد می‌کرد که مبادا با یک‌سری ابهامات در طول کار مواجه می‌شدیم که دود آن به چشم هواداران و ملوان می‌رفت.

نماینده تام‌الاختیار علی دایی ادامه داد: من بهشتی، مالک جدید ملوان را پر انرژی و علاقه‌مند دیدم اما برای باشگاه‌داری فقط این دو مولفه کافی نیست و باید ساختاری وجود داشته باشد که افراد در آن چارچوب فعالیت کنند. یک‌ نفر قطعا به تنهایی قادر به اداره باشگاه نیست و اینکه بین او و مجموعه ملوان چه می‌گذرد را من نمی‌توانم حرفی در موردش بزنم و اصلا اطلاعاتی در این خصوص ندارم. تنها به عنوان کسی که دوست دارم تیم ریشه‌دار ملوان موفق شود اولین شرط این موفقیت را در وحدت و همدلی همه ارکان شهر و نه فقط باشگاه می‌دانم.

دهقان تصریح کرد: در مذاکرات انجام شده بین علی دایی و باشگاه ملوان هیچ بحثی در مورد قرارداد دایی نشد. اگر مالک ملوان اعلام کرده که حتی 3 میلیارد تومان هم حاضر به علی دایی بپردازد و اکنون دایی پاسخ منفی می‌دهد، نشانگر آن است که در این مذاکرات بحث منافع شخصی علی دایی و خواسته‌هایش مطرح نبوده و ما اتفاقاً از همان ابتدا اصرار داشتیم ملوان نباید فرصت را از دست بدهد با هر مربی که می‌تواند به توافق برسد کارش را سریع‌تر آغاز کند. در مجموع امیدوارم ملوان را مانند سال های اوجش موفق ببینیم و تصمیماتی گرفته شود که به نفع این تیم و هوادارانش باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon