تقدیر مجدد"معصوم" از ایران به سبب حمایت از عراق در تمام عرصه‌ها

تقدیر مجدد"معصوم" از ایران به سبب حمایت از عراق در تمام عرصه‌ها

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهوری عراق بار دیگر از جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت از عراق در تمام زمینه ها به ویژه نبرد با تروریسم تقدیر کرد و خواستار تحکیم و گسترش روزافزون روابط دوجانبه شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  الفرات، "حسن دانایی فر" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با "فواد معصوم" رئیس جمهوری عراق دیدار کرد که طی آن راه های تقویت روابط دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت.

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق آمده است فواد معصوم رئیس جمهور(عراق)، امروز در کاخ السلام بغداد، حسن دانایی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران را به حضور پذیرفت که طی آن طرفین، راه های تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور را بررسی کردند.

در این بیانیه آمده است رئیس جمهور معصوم بر اهمیت تقویت روابط ایران و عراق تاکید کرد به ویژه با توجه به این که روابط تاریخی، دو کشور را به هم مرتبط کرده است.

بر اساس این بیانیه، فواد معصوم از نقش ایران در کمک به عراق در تمام زمینه ها تمجید و تقدیر کرد.

این بیانیه آورده است سفیر ایران نیز در این دیدار به سفر اخیر فواد معصوم به ایران اشاره کرد که به تحکیم روابط و فعال شدن همکاری دوجانبه ثمربخش و مفید میان دو طرف کمک کرده است.

این بیانیه می افزاید دانایی فر از تلاش کشورش برای تقویت روابط دوستی میان عراق و جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت گشایش چشم انداز وسیع تر در همکاری دوجانبه در راستای خدمت به منافع مشترک دو ملت همسایه تاکید کرد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان