۷۰ درصد کارت‌های سوخت مردم به بایگانی رفت

70 درصد کارت‌های سوخت مردم به بایگانی رفت

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره انجمن جایگاه‌داران عرضه کننده سوخت کشور اعلام کرد: ۷۰ درصد سوخت‌گیری در جایگاه‌های بنزین با کارت سوخت جایگا‌ه‌داران انجام می‌شود که نشان می دهد، ۷۰ درصد کارتهای سوخت مردم استفاده نمی شود.

بیژن حاج‌محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان این که از زمان حذف سهمیه‌بندی و تک نرخی شدن بنزین بیش از 70 درصد از سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌داران انجام می‌شود گفت: پیش از این تنها بخشی از عرضه بنزین آزاد با کارت سوخت جایگاه‌داران انجام می‌شد که نسبت آن به استفاده از کارت سوخت شخصی حدود 30 درصد بود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران وجود ندارد گفت: به هر جایگاه سوختی مراجعه شود، در صورت درخواست مشتری کارت سوخت جایگاه در اختیار فرد قرار داده خواهد شد البته ممکن است برخی اوقات به دلیل تقاضا بالا برای کارت سوخت‌ جایگاه‌ این کار با تأخیر انجام شود.

این جایگاه‌دار با اشاره به اینکه به تعداد سکوهای جایگاه کارت سوخت در اختیار جایگاه‌دار قرار می‌گیرد گفت: علی‌رغم این برخی مواقع جایگا‌ه‌ها با کمبود کارت سوخت مواجهه می‌شوند؛ چرا که گاهی مصرف کننده به اشتباه کارت را با خود می‌برد و این که کارت گم می‌شود.

حاج‌محمدرضا افزود: البته هر کدام از کارت‌های سوخت محدودیت مصرف 10 هزار لیتری دارند. زمانی که این مقدار به پایان برسد باید با کارت سوخت جدید تعویض شود که دریافت کارت جدید زمان‌ّبر است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه