مذاکرات بیشتر با ایران تنها به امتیاز دادن بیشتر آمریکا منجر‌ خواهد شد

مذاکرات بیشتر با ایران تنها به امتیاز دادن بیشتر آمریکا منجر‌ خواهد شد

خبرگزاری تسنیم: یک سناتور آمریکایی با انتشار بیانیه ای مدعی شد که تمدید مذاکرات هسته ای با ایران برای ۳ روز یا بیشتر منجر به آن خواهد شد که آمریکا امتیازات بیشتری بدهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپاتنیک، مارکو روبیو سناتور آمریکایی در واکنش به تمدید مجدد مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های جهانی، اعلام کرد: آمریکا باید از مذاکرات هسته ای خارج شود چرا که تمدید این مذاکرات می تواند منجر به امتیاز دادن بیشتر واشنگتن شود.

روز سه شنبه، گروه 1+5 و ایران موافقت کردند تا مذاکرات هسته ای را تا روز جمعه 10 جولای ادامه دهند.

روبیو در ادامه ادعا کرد: ادامه مذاکرات در شرایط کنونی تنها منجر به دادن امتیازات بیشتر از سوی آمریکا خواهد شد و توافق بهتری را برای ایران به همراه خواهد داشت تا منابع مالی و جسارت این رژیم حامی تروریسم را افزایش دهد.

وی افزود: به جای تمدید مذاکرات با ایران برای دومین بار در یک هفته، آمریکا باید میز مذاکرات را ترک کند و فشار بیشتری بر ایران اعمال کند.
روبیو یادآور شد: اکنون بهتر از هر زمان دیگری روشن شده است که تنها افزایش فشار بر ایران تضمین خواهد کرد که یک توافق مانع از دستیابی ایران به سلاح اتمی خواهد شد. ایران با حسن نیت به دنبال مذاکره نیست.

روبیو که یکی از نامزدهای جمهوریخواهان برای انتخابات 2016 میلادی به شمار می رود، از منتقدان جدی مذاکره با ایران است.

روبیو پیش از این در مصاحبه ای در ماه می 2015 میلادی گفته بود که یک توافق بد با ایران یک جنگ را تضمین خواهد کرد و تهران احتمالا به آمریکا حمله خواهد کرد. وی همچنین از بمباران احتمالی ایران توسط رژیم صهیونیستی خبر داده است.
انتهای پیام /

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان