سپاهان برای برگزاری ۳ دیدار تدارکاتی به ترکیه سفر می‌کند

سپاهان برای برگزاری 3 دیدار تدارکاتی به ترکیه سفر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: طلائی‌پوشان فوتبال اصفهان با هدف برپایی اردو و برگزاری ۳ دیدار تدارکاتی ۱۹ تیرماه به ترکیه سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مردان فولادی‌ سپاهان که در فصل گذشته با کسب پنجمین قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باز هم قدرت خود را به رخ سایر حریفان و مدعیان کشیدند، این روزها در تدارک برپایی اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه هستند تا با کسب آمادگی لازم از جایگاه خود در فصل جدید فوتبال کشور دفاع کنند.

سپاهانی‌ها که دوران پرسر و صدایی را در مدت زمان سپری شده از فصل نقل و انتقالات گذراندند اکنون به نظر می‌رسد که با جذب بازیکنان مورد نظر و تمدید قرارداد با ستاره‌های تیم تا حد زیادی به اهداف خود رسیده‌اند و به قول سرپرست تیم با ترکیبی کامل راهی ترکیه می‌شوند.

حسین فرکی چند روزی است که با حضور در کمپ فردوس تمرینات بازیکنان را به صورت مستقیم زیر نظر دارد و بازیکنانی مانند محرم نویدکیا، لئوناردو پادوانی، رحمان احمدی، لوسیانو پریرا و حبیب گردانی هم به تمرینات ملحق شدند تا با آمادگی و بدون فرصت سوزی در ترکیب تیم به ترکیه سفر کنند.

بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته کاروان سپاهان برای برپایی این اردوی 10 روزه صبح روز جمعه 19 تیرماه کشور را به مقصد ترکیه ترک می‌کند و سپس در محل هتل کولو در شهر بلو به فاصله 140 کیلومتری از آنکارا اقامت می‌کنند.

طلائی‌پوشان علاوم بر برگزاری جلسات تمرینی، 3 دیدار تدارکاتی خود را در کشور ترکیه با تیم‌های ال‌تینوردو در روز یکشنیه 21 تیرماه، مرسین اسپورت در روز چهارشنبه24 تیرماه و با تیم ملی ترکمنستان در روز یکشنبه 28 تیرماه برگزار می‌کنند و 30 تیرماه به کشور بازمی‌گردند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon