خیران دشتستانی ۲.۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

خیران دشتستانی 2.5 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دشتستان گفت: مردم خیر و نیک اندیش شهرستان دشتستان در تمام عرصه‌های اجتماعی و خیرخوانه نقش مهمی دارند به‌گونه‌ای که در جشن گلریزان ۲.۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ارسلان زارع بعدازظهر امروز در مراسم جشن گلریزان دشتستان با بیان اینکه انسان‌ها همیشه باید در کنار هم و برای رفع مشکلات هم تلاش و مشارکت داشته باشند اظهار داشت:  کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از بسیاری از مستحبات و اعمال نیک بهتر است.

وی با تاکید بر مشارکت افراد متمکن در رسیدگی بیشتر به نیازمندان در لایه‌های مختلف جامعه بیان کرد: افراد توانمند و قشرهای مختلف جامعه با هر کمکی می‌توانند خود را در امر خیرخواهانه مشارکت دهند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه خیران باید برای رفع مشکلات زندانیان و خانواده آنان تلاش کنند، خاطرنشان کرد: وجود جامعه امن مورد انتظار همه بوده و باید در این راستا زیرساخت‌های جامعه از جمله توسعه فرهنگ خیرخواهانه تقویت شود.

زارع با بیان اینکه میزان مشارکت مردم این شهرستان در جشن گلریزان نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد چشمگیری بوده گفت: امید است که بتوان با حضور خوب خیران در این امر زمینه آزادی همه زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان دشتستان را فراهم کرد.

وی ضمن قدردانی از خیران دشتستانی برای مشارکت در امر مهم آزادی زندانیان نیازمند، بیان کرد: در سال گذشته مردم دشتستان برای کمک به آزادی زندانیان را در ماه رمضان کمک قابل توجهی داشتند و امسال نیز تاکنون 2.5 میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon