یکی از خیابان‌های نکا به نام شهدای غواص نام‌گذاری می‌شود

یکی از خیابان‌های نکا به نام شهدای غواص نام‌گذاری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار نکا با تاکید بر ارج نهادن به منزلت شهدای دفاع مقدس، گفت: یکی از خیابان‌های این شهر به نام شهدای غواص نام‌گذاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سید عیسی میری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرداری نکا، اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون سه  هزار و 273 تن  آسفالت در 14 هزار و 219 متر مربع خیابان‌های شهرستان اجرا شد.

وی افزود: نوار 16 متری رودخانه نکا در دو طرف ساماندهی شد و با ساخت سکوی بتنی آماده  استفاده مسافران از این فضا است.

میری گفت: زیرگذر جاده نیروگاه با اعتبار یک میلیارد تومانی در حال اجرا بوده که تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این طرح, گفت: این زیرگذر با نام شهدای غواص نامگذاری می‌شود.

میری با اشاره به اینکه سال گذشته 16 میلیارد و 200 میلیون تومان  اعتبار شهر نکا جذب شد, افزود: این اعتبار امسال 16 میلیاردو 700 میلیون  تومان پیش بینی می‌شود.

شهردار نکا افزود: شهرداری‌ها به درآمد پایدار نیاز دارند اما در این زمینه باید طرح جامع و راه‌های کسب منابع درآمد نیز شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه با درآمد پایدار گام‌های موثر و سریع تری در جهت توسعه شهری می‌توانیم برداریم, بیان داشت: این بخش نیاز به سرمایه  گذار دارد و باید دولت از سرمایه گذار حمایت کند.

شهردار نکا با بیان اینکه ساختمان شهرداری نکا یکی از کم ایمنی‌ترین ساختمان‌ها در شهرستان است, افزود: این ساختمان با قدمتی بیش از 60 سال یکی از ساختمان‌های ناامن در نکا بوده که هیچ  یک از نکات ایمنی در ساخت آن رعایت نشده است.

وی با اشاره به ساخت ساختمان جدید شهرداری گفت: این ساختمان در فضایی به مساحت 3 هزار متر کلنگ زنی شد اما برای ساخت آن به 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon