انجمن منحله روزنامه‌نگاران به نام یک "هیئت مذهبی" افطاری داد

انجمن منحله روزنامه‌نگاران به نام یک "هیئت مذهبی" افطاری داد

خبرگزاری تسنیم: برخی از اعضای انجمن منحله روزنامه‌نگاران ایران در اقدامی غیراخلاقی سالن والیبال خانه والیبال تهران را به نام هیئت مذهبی اجاره کردند و با دعوت از اعضای خود به آنها افطاری دادند.

رئیس خانه والیبال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم ضمن تأیید این خبر و گلایه از برخورد غیراخلاقی چند چهره از اعضای انجمن منحله روزنامه‌نگاران که خواستار در اختیار گذاشتن سالن والیبال شده بودند، گفت: قطعاً اگر این افراد از ابتدای طرح درخواست خود با صداقت با بنده برخورد می‌کردند و می‌گفتند که سالن را برای برگزاری مراسم افطاری توسط یک انجمنی که قانوناً منحل شده می‌خواهیم، بنده به هیچ عنوان سالن خانه والیبال تهران را در اختیار آنها نمی‌گذاشتم.

این در حالی است که "انجمن صنفی روزنامه‌نگاران" بر اساس بند 3 اساسنامه خود به‌لحاظ انقضای مدت مدیریت اعضای هیئت مدیره و عدم تجدید انتخابات ”قهراً و قانوناً“ از سوی وزارت کار منحل شده و شعبه 20 دیوان عدالت اداری به‌موجب دادنامه شماره 2235 مورخ 11 آذر 1387 صراحتاً این تشکل را قانوناً منحل اعلام کرده است.

محمود نوری؛ رئیس خانه والیبال تهران در پاسخ به این سؤال "چگونه با وجود منحله بودن انجمن روزنامه‌نگاران و غیرقانونی بودن هر نوع فعالیت توسط آنها، سالن خانه والیبال را برای برگزاری مراسم در اختیار آنها گذاشتید؟" اظهار داشت: کسانی که برای گرفتن سالن خانه والیبال نزد من آمدند، هیچ اسمی از انجمن روزنامه‌نگاران نبردند و در صحبتی که با بنده برای در اختیار گذاشتن سالن داشتند، خواستار گرفتن سالن برای برگزاری مراسم افطاری توسط "یک هیئت مذهبی تهران" شدند.

اما این انجمن منحله با وجود دایر بودن تمام موانع قانونی گذشته برای هرگونه فعالیت، طی ماه‌های اخیر با انجام برخی اقدامات غیرقانونی، تحرکاتی را در راستای احیای خود داشته از جمله در هفته گذشته با ارسال پیامکی به طیف خاصی از فعالان رسانه از آنها برای حضور در ضیافت افطار در محل خانه والیبال تهران آن هم به نام "انجمن روزنامه نگاران" دعوت به عمل آورد‌.

رئیس خانه والیبال تهران ضمن ابراز بی‌اطلاعی از ماهیت و وابستگی اصلی افرادی که تقاضای در اختیار گرفتن سالن والیبال تهران را از وی داشتند، خاطرنشان کرد: بنده صرفاًَ به‌دلیل اینکه قرار است مراسم ضیافت افطار توسط یک هیئت مذهبی در سالن والیبال برگزار شود و این امر به خودی خود امر خداپسندانه‌ای است، با این مسئله موافقت کردم.

نوری با بیان اینکه در ابتدا این افراد تعداد میهمانان خود برای مراسم افطاری چهارشنبه 17 تیر را 800 نفر اعلام کردند، تصریح کرد: پس از چند روز از موافقت بنده، طی تماسی آنها تعداد میهمانان خود را به 400 نفر کاهش دادند و در نهایت در روز برگزاری مراسم، مجموعاً حدود 200 نفر البته با احتساب افراد خانواده همراه آنها در این مراسم حضور یافتند.

وی در خاتمه با بیان "جا داشت این افراد با صداقت با من برخورد می‌کردند" گفت: بنده تصور نمی‌کردم افرادی تقاضای در اختیار گرفتن سالن خانه والیبال برای مراسم افطار توسط یک هیئت مذهبی را داشته باشند اما پشت قضیه قصد برگزاری یک مراسم غیرقانونی توسط یک انجمن منحله را داشته باشند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon