نماز عید سعید فطر در ۱۱۰ منطقه تبلیغی تویسرکان برگزار می‌شود

نماز عید سعید فطر در 110 منطقه تبلیغی تویسرکان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: هماهنگی لازم برای اقامه نمازعید فطر در ۱۱۰ منطقه تبلیغی این شهرستان با ائمه جماعات مساجد و مبلغین اعزامی ماه مبارک رمضان انجام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی کاروند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: 110 مسجد وحسینیه شهر و روستاهای تابعه این شهرستان برای برگزاری با شکوه نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف تبلیغی آمادگی‌های لازم را دارند و اقامه نماز عید سعید فطر آخرین فعالیت مبلغان اعزامی در شهرستان تویسرکان است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه 130 مبلغ ومبلغه از ابتدای ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف این شهرستان در حال تبلیغ هستند، افزود: به‌ منظور گسترش شعائر و فرایض دینی جلساتی با هئیت امناء و ائمه جماعات مساجد در این خصوص انجام شده وتعداد 200 هزار ذکر قنوت نماز عید سعید فطر در حال تکثیر است.

وی بیان کرد: نماز عید فطر در سال جاری علاوه بر مصلای نماز جمعه در 100 مسجد وحسینیه فعال این شهرهای تویسرکان، فرسفج، لامیان، سیدشهاب و سرکان و روستاهای تابعه هفت دهستان خرم رود، سیدشهاب، کرزانرود و حیقوق النبی(ص) دربخش مرکزی و 46 روستای 3 دهستان پرجمعیت بخش قلقلرود برگزار می‌شود.

‌کاروند ‌تصریح کرد: همزمان با عید سعید فطر جشن پرهیزگاری در 107 مسجد، بقاع متبرکه، حسینیه و هیئت مذهبی شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: مردم شهرستان تویسرکان به پاس یک ماه روزه داری و تجدید قوای معنوی در ماه مبارک رمضان، آئین‌های جشن پرهیزگاری را همزمان با روز عید سعید فطر در 107 مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی این شهرستان برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله جشن پرهیزگاری در مساجد جامع تویسرکان، فرسفج و سرکان و هیئات مذهبی منتظران مهدی، قائم آل محمد، ابوالفضل العباس و محبان ثامن الائمه در روز عید سعید فطر با حضور گروه های مختلف مردم برگزار می‌شد، افزود: با هماهنگی اعضای شورای فرهنگ عمومی،کانون مداحان و شاعران آیینی، شورای هیئات مذهبی و روحانیان شبکه تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان، آئین‌های جشن پرهیزگاری همزمان با روز عید فطر در 107 مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه هفت دهستان بخش‌های مرکزی و قلقلرود با حضور گروه‌های مختلف موحدان دوزه دار و سخنرانی مبلغین اعزامی برگزار می‌شود.

‌کاروند بیان کرد: سرکشی گروهی مسئولان شهرستان از ایتام و مستمندان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مراکز درمانی و توانبخشی و ذبح قربانی از دیگر برنامه‌های عید سعید فطر در شهرستان تویسرکان است.

 انتهای پیام/ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon