لیبرمن: تلاش برای متقاعد ساختن کنگره علیه توافق هسته‌ای ایران اشتباه است

لیبرمن: تلاش برای متقاعد ساختن کنگره علیه توافق هسته‌ای ایران اشتباه است

خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی تلاش برای متقاعد کردن کنگره به منظور مخالفت با توافق هسته‌ای احتمالی را اشتباه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آویدگور لیبرمن، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و از مخالفان جدید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در واکنش به نزدیک شدن مذاکرات هسته‌ای به دقایق پایانی گفت که به اعتقاد وی تلاش برای متقاعد کردن کنگره به منظور عدم تایید توافق هسته‌ای با ایران کاری اشتباه است.

از یو دیگر اسحاق هرتزوگ، رهبر مخالفان نتانیاهو که اصلی‌ترین رقیب وی در انتخابات داخلی اسرائیل نیز به شمار می‌رفت در واکنش به توافق احتمالی میان ایران و غرب گفت: هرگونه توافقی با ایران بد است و منطقه را به یک رقابت تسلیحاتی سوق داده و ایران را به یک کشور در آستانه هسته‌ای شدن تبدیل خواهد کرد.

یائیر لاپید رهبر حزب یش آتید رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در حالی از نتانیاهو به شدت انتقاد کرد که گمانه زنی ها حاکی از دستیابی ایران و قدرت های جهانی به توافق جامع هسته ای است.

لاپید در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: توافق قطعا وحشتناک و افتضاح خواهد بود. اگر در اینجا شکستی وجود داشته باشد، برخی افراد هستند که مسئول این شکست خواهند بود: شما نمی توانید هر روز بگویید که او از دستیابی به توافق هسته ای با ایران جلوگیری خواهد کرد و سپس زمانی که این توافق حاصل شد، بگویید او گناهی ندارد و این ربطی به مسئولیت وی ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان