همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شیراز برگزار می‌شود


همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شیراز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با حضور ۵۰ تا ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رضا محمدیان در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: تلاش در راستای تأمین سلامت، ورزش همگانی و توسعه آن مسأله‌ای است که هم در سیاست‌های برنامه ششم توسعه به آن اشاره شده و هم بایستی در برنامه‌ریزی‌های اجرایی دستگاه‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "یک بخش از مسأله تأمین سلامت، مسأله ورزش همگانی است، که بنده بارها توصیه کردم، باز هم توصیه می‌کنم، ورزش همگانی برای همه لازم است. نشاط، سلامت، آمادگی، حوصله‌ی کار، در سایه ورزش عمومی و همگانی برای جامعه تامین می‌شود" افزود: در این زمینه شهرداری شیراز و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در یک سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس و شهرداری شیراز اجرای مستمر پیاده‌روی‌های خانوادگی در مناطق مختلف شهری، محلات، بلوار شهید چمران، دروازه قرآن، تپه الله‌اکبر و مکان‌های دیگر را در دستور کار خود قرار دادند.

محمدیان با اعلام اینکه با هماهنگی‌های انجام شده از طریق استانداری فارس، فرمانداری شهرستان شیراز، اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و هیئت ورزش همگانی استان در تاریخ دوم مردادماه امسال مصادف با نخستین جمعه بعد از عید سعید فطر پیاده‌روی بزرگ خانوادگی از ساعت 6:30 صبح از محل میدان اول شهرک گلستان (میدان امام علی(ع)) تا نمایشگاه بین‌المللی با حضور 50 تا 100 هزار نفر برگزار می‌شود تصریح کرد: این برنامه به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این رویداد بزرگ فرهنگی، ورزشی و همگانی با هدف فرهنگ‌سازی در جهت نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در زندگی آحاد مختلف جامعه و ارتقابخشی سلامت و کیفیت زندگی و ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم برگزار می‌شود با پخش زنده برنامه از شبکه سوم سیما فرصتی برای شناساندن شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع)، نیز خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با تشکر از دست‌اندرکاران و مجریان این برنامه با نشاط بیان کرد: از حضور مردم شهر شیراز برای ثبت‌نام از طریق سایت و شرکت در این برنامه دعوت می‌شود و از سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، صدا و سیما، نیروی انتظامی، پلیس و به ویژه شهرداری شیراز درخواست می‌شود در مسائل حمل و نقل و سایر خدمات اجرایی در هرچه باشکوه برگزار شدن این برنامه که بازتاب کشوری دارد اهتمام لازم را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز عنوان با اشاره به اینکه تمام هزینه جوایز اهدایی این برنامه از سوی مؤسسه اعتباری نور با ارزش بیش از یک میلیارد ریال از جمله سه دستگاه خودرو و سایر هدایای معنوی و ورزشی تأمین شده است که جزئیات آن از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود عنوان کرد: امید است دیگر بخش‌های خصوصی در جهت تأمین سلامت مردم در این مسیر همراه و همگام باشند و در توسعه ورزش استان و به ویژه ورزش همگانی در سطح شیراز و استان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon