جزئیات مالی واگذاری خط ۳ قطار شهری مشهد به قرارگاه خاتم‌الانبیاء

جزئیات مالی واگذاری خط 3 قطار شهری مشهد به قرارگاه خاتم‌الانبیاء

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر مشهد گفت: حفر تونل و ایجاد سازه‌های مرکزی ۱۲ ایستگاه خط سه قطار شهری مشهد با قراردادی به ارزش ۱ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محسن انتظاری‌هروی ظهر امروز در حاشیه هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: حفر تونل و ایجاد سازه‌های مرکزی 12 ایستگاه خط سه قطار شهری مشهد با قراردادی به ارزش 1 هزار و 150 میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء واگذار شد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ترک تشریفات در رابطه با واگذاری این پروژه بودیم گفت: می‌دانستیم که اگر بخواهیم این پروژه را باری دیگر به مناقصه بگذاریم شاهد عقب افتادن 4 ساله این پروژه خواهیم بود.

رئیس شورای ‌شهر مشهد ادامه داد: در صورت عدم فعالیت در خط سه قطعاً دو دستگاه تی.بی.ام از شهر مشهد خارج می‌شد که آوردن دوباره آن‌ها و مستقر کردنشان حداقل یک سال به طول می انجامید. هم اکنون دو دستگاه تی.بی.ام و یک کارخانه سگمنت آماده فعالیت برای پیشبرد خط سه قطار شهری را در دستور کار دارند.

وی یادآور شد: در قراردادی که با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء شکل گرفته قرار بر این شد تا آن‌ها با تمام تلاش این قرارداد را طی 48 ماه عملی کنند. این قرارداد تنها برای حفاری 28.5 کیلومتر تونل و ایجاد سازه مرکزی 12 ایستگاه منعقد شده است.

انتظاری‌هروی تصریح کرد: تنها هدف ما از ترک تشریفات صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان بود که به لطف خدا به صورت کامل حاصل شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon