اعتبارات عوارض آلایندگی در استان بوشهر افزایش یافت‌

اعتبارات عوارض آلایندگی در استان بوشهر افزایش یافت‌

خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: با افزوده‌شدن شرکت‌های مستقر در پارس‌جنوبی در پرداخت عوارض اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست بررسی اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده، با بیان اینکه اعتبارات این حوزه در عمران وآبادانی شهرها و روستاها نقش مهم و موثری دارد اظهار داشت: اعتبارات عوارض آلایندگی نقش مهمی در عمران شهری و روستاها دارد که در این راستا به مناطق حوزه نفتی، گازی و تاسیسات آلایندگی صنعتی توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر افزایش یافته است گفت: قانون معافیت شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی  برداشته شده که با پرداخت عوارض آلایندگی توسط این شرکت‌ها امسال اعتبارات این حوزه افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سال قبل 224 میلیارد تومان عوارض آلایندگی استان بوشهر وصول شد بیان کرد: این اعتبارات در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای عمران شهرها و روستا تناسب با شاخص‌های تعیین شده قرار گرفت.

سالاری، با بیان اینکه اعتبارات عوارض آلایندگی در 37 شهر و 354 دهیاری استان بوشهر توزیع شد گفت: علاوه بر اعتبارات عوارض آلایندگی 33 میلیارد تومان هم اعتبارات ارزش افزوده به اعتبارات استان بوشهر افزوده شد که نقش تاثیرگذاری در تسریع طرح‌های عمرانی داشته است.

وی، گفت: نحو توزیع اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر باید بر اساس شاخص‌های تعیین شده باشد تا حق هیچ منطقه‌ای دراین حوزه ضایع نشود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon