۵ گمرک استان بوشهر به سامانه اظهار از راه دور مجهز شد

5 گمرک استان بوشهر به سامانه اظهار از راه دور مجهز شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ۱۳ گمرک است که ۵ گمرک این استان به سامانه اظهار از راه دور و سیستم نوبت بندی مجهز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد پورحیدر بعدازظهر امروز در نشست تکریم و معارفه مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 2 با بیان اینکه گمرک این منطقه ویژه نقش مهمی در مبادلات تجاری دریایی استان بوشهر دارد اظهار داشت: از طریق گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 2 سال قبل 214 هزار تن کالا وارد کشور شد.

وی ارزش کالاهای وارداتی گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 2 را 370 میلیون دلار دانست و تصریح کرد: گمرک یاد شده پس از گمرک بوشهر و گناوه در رتبه سوم استان بوشهر در حوزه فعالیت‌های تجاری قرار دارد.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه گمرکات استان بوشهر به تجهیزات پیشرفته مجهز هستند بیان کرد: 5 گمرک این استان به سامانه اظهار از راه دور و سیستم نوبت بندی مجهز شده است.

پورحیدر، با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال شاهد افزایش واردات به استان بوشهر هستیم گفت:در این مدت 449 هزار تن کالا از طریق گمرکات 13گانه استان بوشهر وارد کشور شده که رشد 67 درصدی داشته است.

وی ارزش این کالاها را حدود 882 میلیون دلار دانست و افزود: واردات این میزان کالا از لحاظ ارزش 52 درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر به درآمد 460 میلیارد تومانی گمرکات استان بوشهر پرداخت و گفت: درآمد گمرکات استان بوشهر در مقایسه با همین مدت در سال گذشته 41 درصد افزایش داشته است.

وی ضمن معرفی امرالله دهقانی به عنوان مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 2 از خدمات عادل عموئی قدردانی شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon