سومین جسد سرنشینان بالگرد ناپدیدشده در خارگ پیدا شد

سومین جسد سرنشینان بالگرد ناپدیدشده در خارگ پیدا شد

خبرگزاری تسنیم: بخشدار خارگ گفت: با تلاش گشت‌های تجسس و نجات تاکنون ۳ جسد از بالگرد ناپدیدشده در آب‌های‌ خلیج فارس محدوده جزیره خارگ پیدا شد.

عسگر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خارگ با بیان اینکه بالگرد شرکت فلات قاره خارگ شب گذشته در مسیر بوشهر به خارگ ناپدید شد، اظهار داشت: پس از ناپدید شدن بالگرد شرکت نفت فلات قاره از صفحه رادار گشت‌های دریایی، هوایی و غواصی برای یافتن لاشه بالگرد و اجساد سرنشینان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز نخستین جسد و بخشی از لاشه هلیکوپتر در 16مایلی اسکله نفتی ابوذر یافت شد، تصریح کرد: بالگرد شرکت نفت فلات قاره خارگ شب گذشته برای انتقال بیمار به بندر بوشهر پس از پرواز در محدوده آب‌های خلیج فارس ناپدید شد.

بخشدار خارگ با اشاره به اینکه در این بالگرد 4 سرنشین حضور داشت، بیان کرد: پس از ناپدید شدن این بالگرد نوع گشت دریایی 3 تیم غواصی و هوایی جست‌وجوهای خود را برای یافتن این بالگرد و سرنشینان آن آغاز کردند که تاکنون بخشی از لاشه بالگرد و جسد 3 سرنشین آن در 16مایلی اسکله نفت ابوذر کشف شد.

زارعی بیان کرد: جسد 2 سرنشین این بالگرد دقایقی پیش که خود را به جلیقه نجات پوشانده بودند روی آب‌های خلیج فارس کشف شد و هم‌اکنون تیم‌های تجسس و نجات به‌دنبال کشف جسد دیگری از این بالگرد هستند.

وی بیان کرد: علت سقوط این بالگرد در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی*1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon