خنثی شدن توطئه‌ دشمنان نشان از اتحاد و همدلی ملت ما است

خنثی شدن توطئه‌ دشمنان نشان از اتحاد و همدلی ملت ما است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خنثی شدن توطئه‌ دشمنان نشان از اتحاد و همدلی ملت ما است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش قرآن، سپاه، وحدت در سایه همدلی و همزبانی با بیان اینکه اتحاد و وحدت سبب موفقیت در همه عرصه‌ها می‌شود اظهار داشت:اتحاد و وحدت زمینه ساز پیشرفت، توسعه و موفقیت نظام اسلامی ایران در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت در نظام اسلامی ایران مثال زدنی است تصریح کرد: با محوریت ولی مطلقه فقیه اتحاد و وحدت در کشور حاکم است و استان بوشهر نیز دراین عرصه موفق  عمل کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به موفقیت نظام  اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی بیان کرد: موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف، معلول هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش دولت، تیم مذاکره کننده و اتحاد و وحدتی که در نظام حاکم است تحقق می‌یابد.

جمیری با اشاره به پیروزی‌های نظام اسلامی ایران در عرصه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیروزی‌های نظام اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به سبب هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، استقامت ملت بزرگ ایران و رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها رزمندگان بود که زیر سایه وحدت و همدلی متبلور شد.

وی، خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام در زمینه‌های مختلف را نشان از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: نتیجه اتحاد و همدلی و استقامت ملت بزرگ ایران در مقابل تحریم‌ها موفقیت نظام اسلامی ایران بود که زیرسایه رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی افزود: با این اتحاد و وحدت و تحقق شعار امسال می‌توان به موفقیت‌ها و پیروزی‌ها در همه عرصه‌ها دست یافت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon