سپاه برای ارتقاء توان رزم و بنیه دفاعی گام برمی‌دارد

سپاه برای ارتقاء توان رزم و بنیه دفاعی گام برمی‌دارد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه پاسداران گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راه ارتقا معنویت و توان رزم و بنیه دفاعی خود با قدرت گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی رزمجو صبح امروز در جمع فرماندهان و مدیران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه تقرب الهی است اظهار داشت: این ماه پرفضیلت ماه تقرب الهی است که امید می‌رود همه ما ازآن بهره کافی برده باشیم و از فرصت‌های باقی مانده نهایت استفاده ببریم.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با نگاهی گذرا به نتایج چند دهه تحریم علیه نظام و بررسی ریشه تاریخی تحریم‌ها که آغاز آن از سال 1359 بوده و تاکنون ادامه داشته است موفق نبوده و تحریم کنندگان به اهداف خود دست نیافته‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تحریم‌ها در استقلال کشور نقش داشته است گفت: توانایی و قابلیت‌های ایران اسلامی اکنون در مقایسه با دهه‌های نخست انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و در علوم مختلف پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

رزمجو بیان کرد: کشور در علوم مختلف تکنولوژی از علوم صنایع دفاعی تا سلول‌های بنیادی، نانوتکنولوژی و قلمروهای دیگر دانش بنیان پیشرفت شگرفی داشته است.

وی، با اشاره به افق پیش‌روی نظام اسلامی ایران افزود: افق توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی با رهبری بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی افقی بسیار روشن و متعالی است.

رزمجو با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران در همه شرائط، پاسدار انقلاب اسلامی است و به انجام وظیفه قانونی خود در راستای صیانت و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عمل می‌کند.

وی، تاکید کرد: سپاه پاسداران گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راه ارتقا معنویت و توان رزم و بنیه دفاعی خود با قدرت گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon