لالیگا یا لیگ برتر انگلیس، مقصد بعدی لواندوفسکی

لالیگا یا لیگ برتر انگلیس، مقصد بعدی لواندوفسکی

خبرگزاری تسنیم: مدیر برنامه‌های مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ اعلام کرد در صورت جدایی این بازیکن از جمع باواریایی‌ها، وی راهی لیگ برتر انگلیس یا لالیگای اسپانیا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی رادامل فالکائو و روبین فن‌پرسی از منچستریونایتد، لوئیز فن‌خال حالا به دنبال خرید یک مهاجم درجه یک است. در این خصوص شایع شده که منچستریونایتد خواهان جذب روبرت لواندوفسکی است که در چند فصل اخیر در بورسیا دروتموند و بایرن‌مونیخ درخشان ظاهر شده است. گفته می‌شود شیاطین سرخ با 44.6 میلیون پوند به دنبال دومین خرید خود از قهرمان آلمان هستند.

سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه‌های مهاجم 26 ساله بایرن‌مونیخ در گفت‌و‌گو با یک شبکه تلویزیونی لهستان گفت: حقیقت این است که بازیکنی در کلاس لواندوفسکی نیازی به کار خیلی زیادی برای انتقال به تیمی دیگر ندارد، چون تنها دو مسیر خوب پیش‌روی او برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش باقی می‌ماند که یکی لیگ برتر انگلیس و دیگری لالیگای اسپانیا است، البته به شرطی که بایرن‌مونیخ اجازه جدایی وی را بدهد.

وی تصریح کرد: روبرت یکی از باارزش‌ترین مهاجمان در بازار نقل‌و‌انتقالات است که می‌تواند گلزنی کند، پاس گل بدهد و ایجاد هیجان را تضمین کند و این را سال‌هاست که در دوران حرفه‌ای خود به نمایش گذاشته است. لواندوفسکی هر سال بازیکن بهتری می‌شود و در سطح بالایی بازی می‌کند و این برای باشگاه‌های دیگر اهمیت دارد، چون می‌تواند حداقل 30 گل در طول فصل را برای‌شان تضمین کند.

لواندوفسکی فصل گذشته در فصل اول حضورش در بایرن‌مونیخ در 49 بازی از رقابت‌های مختلف 25 گل برای سرخپوشان مونیخی به ثمر رساند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon