سرپرست فرمانداری دیلم معرفی شد

سرپرست فرمانداری دیلم معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر حسن اسماعیلی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، با حضور معاون استاندار بوشهر پیش ازظهر امروز سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم معرفی شد.

دراین مراسم امام جمعه دیلم با بیان اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌ای ذی‌قیمت هستند اظهار داشت: یکی از فرصت‌‌های دینی استفاده از ظرفیت‌ها به حکم عقل و شرع است.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی‌بوشهری با بیان اینکه امانت‌داری یک فرصت برای مسئولان است تصریح کرد: یکی از فرصت‌هایی که برای هرکس یکبار ممکن است اتفاق بیافتد امانت داری در حوزه مسئولیت پذیری است.

وی با بیان اینکه مسئولیت امانت است و باید در حفظ این امانت کوشا باشیم گفت: اگر دیدگاه ما نسبت به مسئولیت امانت پذیری باشد در فعالیت ما تاثیرگذار است.

امام جمعه دیلم با بیان اینکه یکی از افتخارات مسئولان فرصت خدمت گذاری است بیان کرد: مسئولان در دولتی که بر اساس عدالت محور، تدبیرو اعتدال را سرلوحه کار خود قرار داده یک فرصت است.

حسینی بوشهری، افزود: بزرگترین مدال دولت تدبیر و امید حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید به آن افتخار کرد.

وی با بیان اینکه عمر مسئولیت کوتاه است خاطرنشان کرد: عمر مسئولیت کوتاه است و این مدیران هستند که خودشان را در عرصه مسئولیت‌ها باید به نمایش بگذارند.

امام جمعه دیلم با قدردانی از فرماندار شهرستان دیلم گفت: قاسم قائدی در مدت خدمات خود در دیلم خدمات فراوانی ارائه کرد که انرژی بالای وی از خصیصه‌های وی است.

حسینی بوشهر برای فرماندار جدید دیلم آرزوی موفقیت کرد و افزود: اگر می‌خواهی موفق شوی باید مشورت سرلوحه کار خود قرار دهید و رسیدگی به امور اقتصادی مردم دیلم مد نظر قرار داشته باشد.

فرماندار سابق دیلم نیز با بیان اینکه قاچاق سوخت در دیلم کنترل شده است بیان کرد: با تلاش 5 ماه و با تعامل دستگاههای مرتبط قاچاق سوخت درشهرستان دیلم کنترل و ریشه کن شده است.

قاسم قائدی به اجرای طرح‌های حوزه سلامت پرداخت و گفت: ضمن اجرای طرح تحول نظام سلامت در دیلم اتاق عمل بیمارستان و کلینیک خصصی دیلم راه‌اندازی شد و تعداد  تخت بیمارستانی در این شهرستان از 22 تخت به 48 تخت افزایش یافت که رشد 2 برابری دارد.

وی از رشد اعتبارات در شهرستان دیلم خبرداد و گفت: اعتبار عمرانی شهرستان دیلم از 27 میلیارد تومان در سال 1392 درسال گذشته با رشد 160 درصدی به 440 میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت مسئولان حفظ اقتدار در چارچوب قانون است تصریح کرد: فرمانداران باید خدمتگزار واقعی نه در شعار بلکه در عمل باشند.

فتح‌الله حقیقی با معرفی حسن اسماعیلی به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم از خدمات قاسم قائدی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon