گودین: نباید آمار مسی را در آرژانتین با بارسلونا مقایسه کرد

گودین: نباید آمار مسی را در آرژانتین با بارسلونا مقایسه کرد

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی اروگوئه و اتلتیکومادرید معتقد است که نباید آمار ستاره بارسلونا را با آمارش در تیم ملی آرژانتین مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو گودین که بارها در رقابت‌های لالیگا و اخیراً در دیدار تیم ملی اروگوئه برابر آرژانتین در مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا مقابل لیونل مسی بازی کرده است، به شبکه تلویزیونی «Teledoce» اروگوئه گفت: اوضاع در مسابقات آمریکای جنوبی متفاوت است و مدافعان فضای لازم را به مسی نمی‌دهند. گاهی اوقات ما در بین هم‌تیمی‌های خودمان می‌گوییم که در اسپانیا قبل از بازی مدافعان با لیونل عکس یادگاری می‌گیرند و با هم بگو بخند می‌کنند اما این واقعیت ماجراست. در آمریکای جنوبی مدافعان سختکوش‌تر هستند و اوضاع را برای مسی سخت‌تر می‌کنند.

وی در مقایسه شرایط مسی در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا اظهار هم داشت: مسی در تیم ملی آرژانتین کمی عقب‌تر بازی می‌کند و به جای عبور از یک لایه از بازیکنان باید از دو لایه بازیکن عبور کند و این کار را برای او دشوارتر می‌کند. البته شرایط زمین‌ها هم با یکدیگر متقاوت است و نباید با این اوصاف آمار او در بارسلونا را با آمارش در آلبی‌سلسته مورد مقایسه قرار داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon