ساخت مزار شهدای گمنام قزوین پیگیری شود

ساخت مزار شهدای گمنام قزوین پیگیری شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ساخت مزار شهدای گمنامی که در قزوین هنوز به نتیجه نرسیده است باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز در دیدار با مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران استان قزوین نقش بسزایی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند که نقش و تأثیر این افراد باید برای مردم جامعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به این نکته که حفظ و حراست از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس جزو وظایف مهمی است که باید به آن توجه شود، بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیاز به برنامه‌ریزی‌های درست و حساب شده‌ای دارد که همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در این امر مشارکت‌های لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: احداث باغ موزه دفاع مقدس یکی از پروژه‌های بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شده و مسائل مربوط به انجام این پروژه باید به صورت منسجم و پایدار دنبال شود.

عابدینی با اشاره به راهکارهایی که سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود، عنوان کرد: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان قزوین می‌تواند نقش بسزایی در حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس ایفا کند و تاکنون اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس این استان توانسته در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی انجام دهد.

وی افزود: همچنین احداث مزار شهدای گمنامی که تاکنون به نتیجه نرسیده است باید در دستور کار این اداره‌کل قرار گیرد و باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این مورد انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همایش‌ها و برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان نیز باید در تحقق این امر مشارکت‌ها و تعاملات لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon