اعتبارات درمان تامین اجتماعی بوشهر ۹۰ درصد افزایش یافت

اعتبارات درمان تامین اجتماعی بوشهر 90 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: اعتبارات درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر ۹۰ درصد افزایش یافت و به ۱۹۳ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابراهیم  پورحکیمی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه در این استان 10 مرکز درمانی تامین اجتماعی خدمات به بیمه شدگان ارائه می‌دهد اظهار داشت: از این 10 مرکز درمانی سه مرکز بستری است که خدمات درمانی را رایگان به بیمه شدگان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته به 2.7 میلیون نفر خدمات درمانی ارائه شد گفت: سال قبل به 2 میلیون و 796 هزار نفر در مرکز درمانی تامین اجتماعی بوشهر خدمات ارائه شده که رشد 17.5 درصدی نسبت به سال ماقبل آن داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به افزایش 90 درصدی اعتبارات درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: سال قبل 193 میلیارد تومان در درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر هزینه شد که نسبت به سال ماقبل آن 93 درصد افزایش دارد.

پورحکیمی، از بستری 25 هزار و 700 نفر در بیمارستانهای تامین اجتماعی بوشهر خبرداد و بیان کرد: این بیماران در سه بیمارستان بوشهر، برازجان و عسلویه بستری و درمان شدند که رشد 11.5 درصدی نسبت به سال ماقبل آن دارد.

وی، از افزایش تخت بیمارستانی دربرازجان خبرداد و گفت: درسال گذشته تخت بیمارستانی تامین اجتماعی برازجان 10 تخت افزایش یافت که خدمات این بیمارستان در رسیدگی به بیماران افزایش یافته است.

مدیردرمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: امسال ضمن افزایش تخت‌های بیمارستانی سلمان فارسی بوشهر، سیستم ام‌.آر.آی دربیمارستان مستقر می‌شود و سی تی اسکن بیمارستان نیز احیا و ترمیم می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon