۱۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد‌

1600 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ تلاش جدی و شبانه‌روزی دارد به‌گونه‌ای که امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و ۶۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان مبارزه با مواد مخدر بوشهر اظهار داشت: شهید حسن گودرزی از کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر که در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، در راستای مصون نگه داشتن جامعه از لوث سوداگران مرگ در این عرصه فداکاری کرده است.

وی در دیدار با جانباز مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: محمد برهان از جانبازان مبارزه با مواد مخدر در برخورد با قاچاقچیان به فیض عظیم جانبازی نائل آمده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، با بیان اینکه پلیس استان بوشهر بر فعالیت سوداگران مرگ اشرافیت دارد تصریح کرد: با اشرافیت پلیس فضا برای سوداگران مرگ دراستان بوشهر ناامن شده که اکنون مسیر ترانزیت این مواد افیونی به استان‌های دیگر تغییر داده‌اند.

عباس‌زاده با اشاره به اقدامات مشترک با استان‌های دیگر کشور افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر علاوه بر استان در دیگر نقاط کشور نیز اقدام مشترک برای برخورد با سوداگران مرگ انجام می‌دهد که امسال به موفقیت‌های مهمی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 34 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شده است گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر ‌بوشهر در 4 ماه امسال، یک‌هزار و 686 کیلوگرم مواد مخدر کشف و بیش از 34 باند تهیه و توزیع متلاشی شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های پاکسازی محلات آلوده از لوث مواد مخدر افزود: در ماه ‌رمضان عملیات رمضان در استان بوشهر اجرا شد که در این عملیات خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و باندهای آنان متلاشی شد.

عباس‌زاده گفت: در اجرای طرح عملیات رمضان در استان بوشهر 507 کیلوگرم مواد مخدر در یکماه رمضان کشف و باندهای عمده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی، پاکسازی نقاط آلوده، جمع آوری معتادان پرخطر، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده‌فروشان در سطح شهرها از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی امسال نیروی انتظامی استان ‌در راستای مبارزه با مواد مخدر دانست.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon