۱.۴ میلیارد ریال برای خروج شناورها از اسکله دیر تخصیص یافت

1.4 میلیارد ریال برای خروج شناورها از اسکله دیر تخصیص یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: برای خارج کردن شناورهای حادثه دیده در اسکله بندر دیر شیلات استان بوشهر ۱.۴ میلیا رد ریال اعتبار تخصیص داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر، حسین بهمنیاری بعدازظهر امروز در بررسی وضعیت اسکله صیادی بندر دیر با بیان اینکه این اسکه ظرفیت مناسبی ندارد اظهار داشت: لازم است برای شناورهای تجاری اسکله جدیدی ساخته شود تا بتوان از ظرفیت این اسکاه در زمینه صید و صیادی و فعالیت‌های شیلاتی استفاده کرد.

وی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در اسکله بندر دیر بیان کرد: در جریان این حادثه برخی از شناورهای صیادی دراین اسکه طعمه حریق شدند که صیادان متحمل خسارات زیادی شدند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با تاکید بر خارج شدن شناورهای حادثه دیده در اسکاه بندر دیر گفت: اقدامات لازم برای خارج کردن شناورهای حادثه دیده در اسکله بندر دیر انجام شده است.

بهمنیاری با بیان اینکه به زودی قرارداد لازم با شرکتی که توانایی خارج کردن شناورهای سوخته شده از دریا به خشکی دارد منعقد می‌شود تصریح کرد: برای این مهم شیلات استان بوشهر یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده است.

وی با تاکید بر حمایت از صیادان خسارت دیده در جریان آتش‌سوزی اسکله بندر دیر افزود: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده است در زمان فصل آزاد سازی صید میگو مجوز صید به مالکان شناورهای حادثه دیده صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه اسکله‌های صیادی به سامانه اطفا حریق مجهز می‌شود گفت: در استان بوشهر بیش از 17 اسکله صیادی است که با هماهنگی‌های بعمل آمده  این اسکله‌ها با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به سامانه اطفا حریق مجهز می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon