دایی: جنگ روانی کره‌ای‌ها به‌نفع ماست

دایی: جنگ روانی کره‌ای‌ها به‌نفع ماست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرسپولیس معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند فردا برابر کره به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دایی در پایان تمرین پرسپولیس درباره دیدار تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی گفت: مطمئناً بازی سختی پیشِ‌رو داریم و اگر خدا بخواهد این تیم را می‌بریم و به جام‌جهانی صعود می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: نتیجه گرفتن در این دیدار کمک زیادی به فوتبال ما می‌کند و ما را جلو می‌اندازد.  مانند میلیون‌ها هوادار برای تیم ملی دعا می‌کنیم و امیدوارم همان‌طور که چند روز پیش مردم به‌خاطر انتخابات خوشحال بودند فردا هم به‌خاطر تیم ملی دوباره شاهد حضور آنها در خیابان باشیم.

وی با اشاره به سطح کیفی کره‌جنوبی گفت: کره‌جنوبی، تیم سابق نیست و در حال حاضر می‌توان این تیم را برد همان‌طور که در تهران کره‌جنوبی را 10نفره شکست دادیم. مطمئناً 11نفره شرایط بهتری داریم.

دایی عنوان کرد: بازیکنان ما هم به این آگاه هستند که این دیدار چقدر حساس است. همه بازیکنان ما نشان دادند باغیرت هستند و برای پرچم و تیم ملی کشورشان می‌جنگند.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره تأثیر جنگ روانی که سرمربی و برخی بازیکنان کره راه انداختند، گفت: این موضوع روی تیم ما تأثیر چندانی ندارد و پیش از این که به‌ضرر ما باشد به‌نفع ماست.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon