وزارت صنعت برنامه‌‌های خود را برای بعد تحریم اعلام کند

وزارت صنعت برنامه‌‌های خود را برای بعد تحریم اعلام کند

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت باید برنامه خود را بعد از لغو تحریم‌ها اعلام نماید، گفت: اجرایی شدن توافقات هسته ای حدود دو ماه طول می‌کشد اما بعد از آن دیگر کسی به وعده راضی نمی‌شود.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت برای عدم حمایت از واحدهای تولیدی کشور، اظهارداشت: متأسفانه وزیر صنعت چند سالی از حوزه دور بوده است و این موضوع باعث شده تا برنامه‌ها را براساس همان مبنای قدیمی اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته ما در صنایع مختلف با پیشرفت های زیادی روبه رو شده‌ایم، افزود: گویا این موضوع مورد توجه وزارت صنعت نیست زیرا اقدام عملیاتی برای حمایت از آنها از انجام نمی‌ شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بسیاری از صنایع مانند قطعه سازی تولید کنندگان داخلی توانایی زیادی برای تولید محصولات مورد نیاز خودروسازان را دارند اما متأسفانه همچنان از قطعات وارداتی استفاده می شود.

نعمتی با بیان اینکه وزارت صنعت باید برنامه خود را بعد از لغو تحریم ها اعلام نماید، گفت: اصلاً اجرایی شدن توافقات هسته ای حدود دو ماه طول می کشد اما بعد از آن دیگر کسی به وعده راضی نخواهد شد خواستار اجرایی شدن برنامه های حمایتی دولت برای توسعه بخش های مختلف اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه