اعضای کمیسیون آموزش مجلس به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کنند

اعضای کمیسیون آموزش مجلس به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: ۲۰ نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بازدید از مراکز آموزشی امروز وارد آذربایجان شرقی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، 20 نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بازدید از مراکز آموزشی وارد آذربایجان شرقی می‌شوند.

به گزارش تسنیم، معاونین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و معاونان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، جامع علمی کاربردی در این سفر سه روزه، اعضای کمیسیون را همراهی می‌کنند که آشنایی با وضعیت دانشگاه‌ها و مدارس  هدف از این سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به آذربایجان شرقی است.

بازدید از آموزشگاه‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان و آشنایی با موانع آموزشی این مراکز از دیگر اهداف سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به آذربایجان شرقی است.

برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به آذربایجان شرقی

امروز در روز نخست این سفر، بازدید از مراکز آموزشی و دانشگاهی اهر، آذرشهر، اسکو، شبستر، سراب، مراغه، بناب، عجب شیر، ورزقان، هشترود، چاروایماق، هریس و مرند در برنامه کاری این هیئت قرار دارد.

برگزاری نشست نمایندگان با اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و دانشجویان و برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی از برنامه های روز چهارشنبه این کمیسیون در تبریز است.

به گزارش تسنیم، رسیدگی به مسائل و مشکلات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، آخرین برنامه سفر کاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به استان است.

آذربایجان شرقی با بیش از 250 هزار دانشجو، هم اکنون یکی از استان‌های برتر کشور در این زمینه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon