۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

12 هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گندم تضمینی تحویلی یک هزار و ۱۵۵ تومان است، گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۹۸ تن گندم تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد.

محسن اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی از طریق 25 مرکز خرید خود در سطح شهرستان‌های استان، آماده خرید محصول گندم تولیدی کشاورزان و تولیدکنندگان است.

وی افزود: تاکنون به میزان 12 هزار و 98 تن گندم تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری و از طریق بانک کشاورزی خراسان جنوبی مبلغ به طور نقدی به حساب آن‌ها واریز شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در راستای خرید تضمینی محصول گندم و حمایت از تولیدکنندگان، کشاورزان، شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی به عنوان مباشر، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 خراسان جنوبی در این زمینه خدمت ارائه می‌کند.

اسفندیاری افزود: به ازای هر کیلوگرم گندم تضمینی تحویلی یک هزارو 155 تومان تعیین شده است تا پایان مهلت اعلام شده خرید گندم از کشاورزان خراسان جنوبی انجام شده و پیش بینی می‌شود با پایان یافتن ماه مبارک رمضان میزان تقاضای خرید از سوی کشاورزان افزایش یابد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon