دخه‌آ در بازی منچستریونایتد - سن‌خوزه هم به میدان نمی‌رود

دخه‌آ در بازی منچستریونایتد - سن‌خوزه هم به میدان نمی‌رود

خبرگزاری تسنیم: شیاطین سرخ در دیدار دوستانه این تیم مقابل سن‌خوزه ارث‌کوئیک از وجود دروازه‌بان اسپانیایی خود بی‌بهره خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های منچستریونایتد و سن‌خوزه ارث‌کوئیک صبح فردا (سه‌شنبه به وقت تهران) در دیداری دوستانه در چارچوب تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی به مصاف هم می‌روند. حالا خبر می‌رسد که داوید دخه‌آ که در پیروزی یک بر صفر شیاطین سرخ مقابل کلوب آمه‌ریکای مکزیک بازی نکرد، بازی مقابل حریف آمریکایی را هم از دست خواهد داد و به جای او سَم جان‌استون درون دروازه منچستریونایتد خواهد ایستاد.

فن‌خال در آستانه رویارویی شاگردانش با سن‌خوزه ارث‌کوئیک با حضور در کنفرانس خبری گفت: داوید دخه‌آ و و آنتونیو والنسیا مصدومیتی جزئی دارند و به همین خاطر امروز صبح به بیمارستان رفتند. این بدین معناست که آنها نمی‌توانند تیم را مقابل سن‌خوزه همراهی کنند. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط این دو چطور است.

دخه‌آ 24 ساله که شایعه جدایی‌اش از منچستریونایتد برای پیوستن به سفیدپوشان مادریدی همچنان مطرح است، یک سال از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده است. او پنج سال پیش در ازای 17.8 میلیون پوند از اتلتیکومادرید به جمع سرخپوشان اولدترافورد پیوست.

داوید در فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به انتخاب بازیکنان و هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon