ورزشگاه تختی اردبیل آماده برگزاری مسابقات فوتبال لیگ یک کشور است

ورزشگاه تختی اردبیل آماده برگزاری مسابقات فوتبال لیگ یک کشور است

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به تائید تک‌گروهی شدن مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور توسط فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه تختی اردبیل آماده میزبانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

صمد نوتاش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: چمن ورزشگاه تختی برای میزبانی مسابقات تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته یک کشور ترمیم و ساماندهی شده و این ورزشگاه متناسب با استانداردهای فدراسیون فوتبال طراحی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات فدراسیون فوتبال، مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور امسال در یک گروه برگزار خواهد شد و در این گروه 20 تیم از نقاط مختلف کشور به رقابت می‌پردازند.

نوتاش با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور در سال‌های گذشته در 2 گروه انجام می‌شد، افزود: تک گروهی شدن مسابقات لیگ دسته یک کشور با وجود فشردگی برای تیم‌ها، می‌تواند سبب رشد و توسعه فوتبال در کشور شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: براساس تصمیمات فدراسیون فوتبال کشور در پایان مسابقات لیگ دسته یک کشور، از بین 20 تیم، 3 تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود خواهند کرد که باید تیم‌ها با تمام توان خود را برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشور خود را آماده می‌کند، تصریح کرد: این تیم امسال رقابت تنگاتنگی با 19 تیم پرقدرت قوتبال کشور برای صعود به لیگ برتر دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و تمرینات فشرده تیم فوتبال شهرداری خود را برای مسابقات لیگ دسته یک کشور آماده کند.

نوتاش افزود: با توجه به تک گروهی شدن مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال شهرداری اردبیل امسال با تمام تیم‌های لیگ دسته یک کشور بازی می‌کند و در میان تیم‌های لیگ دسته یک، تیم‌های قدرتمندی وجود دارند که شهرداری باید برای رقابت با این تیم‌ها برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری اردبیل امسال با سرمربیگری محمد ربیعی تمرینات بسیار خوبی را داشته است، گفت: این تیم با جذب بازیکنان جدید در پی حضوری موفق در لیگ دسته یک کشور است تا هواداران اردبیلی خود را خوشحال نماید.

وی اظهار کرد: ورزشگاه تختی اردبیل نیز با توجه به فشردگی بازی‌های شهرداری در اردبیل آمادگی کامل را برای میزبانی لیگ دسته یک فوتبال کشور دارد و مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور به صورت منظم و باشکوه در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

نوتاش تصریح کرد: تماشاگران و هواداران اردبیلی بزرگترین سرمایه برای تیم فوتبال شهرداری هستند و حمایت‌های همه جانبه طرفداران از تیم شهرداری می‌تواند سبب صعود این تیم به لیگ برتر کشور شود که در این راستا بازیکنان و مربیان تیم فوتبال شهرداری نیز باید انسجام، هماهنگی و پشتکار لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon