ملت ایران امروز از عزت و عظمتی بی‌بدیل برخوردار است

ملت ایران امروز از عزت و عظمتی بی‌بدیل برخوردار است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ملت ایران امروز از عزت و عظمتی بی‌بدیل برخوردار هستند و بیش از هر چیزی این عظمت را مرهون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین یادواره هزار شهید دانشگاه امام علی(ع) که عصر امروز سه‌شنبه در این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه امروز موقعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه بی‌نظیر است، اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر با رهبری مقام معظم رهبری کشور تحکیم و تثبیت یافته است.

وی ادامه داد: در مقابل، سیاست‌های دشمن در منطقه با ناکامی مواجه شده است که یکی از صحنه‌های شکست دشمنان در موضوع هسته‌ای نمایان شده است. تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در مدیریت کلان کشور من‌ جمله مسئله هسته‌ای و مقاومت ملت ایران و تلاش خستگی‌ناپذیر دولت موجب شد جنگ سیاسی 12 ساله در حال پیروزی به پایان برسد. 

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: امروز روزهای پایان مذاکرات را شاهد هستیم. در 12 سال نبرد دیپلماتیک، ایران موفق به دستیابی انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای شد و آن را به اثبات رساند و پایبندی نظام اسلامی را به عدم پذیرش تسلیحات اتمی که براساس فتوای مقام معظم رهبری حرام اعلام شده را به جهانیان اثبات کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی که سال‌ها قصد داشتند به بهانه‌های هسته‌ای ایران را به سمت اهداف استکباری خود در منطقه سوق دهند، در این مسیر خلع سلاح شدند و مجبور به رفع تحریم‌های ظالمانه که انشاءالله تا دو ماه آینده عملی خواهد شد، شدند.

وی تاکید کرد: ملت ایران امروز از عزت و عظمتی بی‌بدیل برخوردار هستند و بیش از هر چیزی این عظمت را مرهون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است. 

حجت‌الاسلام آل‌هاشم به نقش امام‌خمینی(ره) در ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت اشاره کرد و گفت: امام‌خمینی(ره) نقش بی‌بدیلی را در ترویج فرهنگ شهادت ایفا کردند. ایشان با رهبری بی‌بدیل خود در شکل‌گیری و هدایت انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند و اسلام اصیل و ناب را احیاء کردند و آموزه‌های انسان‌ساز را بازیابی نمودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: امام(ره) مفهوم شهادت را احیاء و در مقطعی که دشمنان به ملت ایران هجوم آوردند فرزندان در گهواره خود را به عرصه دفاع از کیان انقلاب اعزام کردند و آنها نیز مردانه ایستادند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon