امروز واردات لوازم خانگی بی‌معنی است

امروز واردات لوازم خانگی بی‌معنی است

خبرگزاری تسنیم:دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی با بی‌معنی دانستن واردات لوازم خانگی به کشور، گفت: با افزایش تعرفه واردات کالا باید مراقب معضل قاچاق باشیم.

حبیب‌الله انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با مثبت ارزیابی کردن افزایش تعرفه واردات لوازم خانگی به کشور، اظهار داشت: این امر به نفع تولیدکنندگان داخلی است البته به نظر بنده واردات لوازم خانگی به کشور بی معنی است زیرا در حال حاضر تولیدات ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 وی با اشاره به اینکه با افزایش تعرفه واردات کالا باید مراقب معضل قاچاق بود، افزود: دولت در کنار این موضوع باید سیاست‌های لازم را برای مقابله با ورود کالاهای قاچاق به کشور اتخاذ کند.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی اضافه کرد: امروز تولیدکنندگان داخلی با وجود مشکلات متعدد نباید دغدغه کالاهای قاچاق را هم داشته باشند البته در کنار این موضوع گمرکات نیز باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از کم‌اظهاری‌ها در ترخیص کالاها انجام دهد.

انصاری با تأکید بر اینکه امروز صنعت لوازم خانگی کشور محصولات با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی  از جمله تلویزیون، بخاری، اجاق گاز و آبگرمکن  را تولید می‌کند، گفت: دولت حمایت‌های خود را برای  توسعه بیشتر این صنعت افزایش دهد تا تولیدکنندگان در بازارهای صادراتی بتوانند در جایگاه بهتری قرار بگیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه