هر کاری را برای متوقف کردن توافق هسته‌ای ایران انجام می‌دهیم

هر کاری را برای متوقف کردن توافق هسته‌ای ایران انجام می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه تأکید کرد که وی و سایر نمایندگان کنگره هر اقدام ممکنی را برای متوقف کردن توافق جدید هسته‌ای با ایران انجام خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، جان بینر در سخنانی تصریح کرد: اعضای کنگره سؤالات سخت‌تری را امروز بعد از ظهر در دیدار با تیم رئیس جمهور در خصوص توافق هسته‌ای با ایران مطرح خواهند کرد و به این خاطر که یک توافق بد امنیت شهروندان آمریکایی را تهدید می‌کند، ما برای متوقف کردن این تهدید هر اقدام ممکنی را انجام خواهیم داد.

جان کری وزیر خارجه و ارنست مونیز وزیر انرژی و جک لیو وزیر خزانه داری آمریکا امروز قرار است در نشست استماع محرمانه‌ای با نمایندگان کنگره شرکت کنند.

دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان سنا و مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند تا مقام‌های دولت اوباما را در خصوص جزییات توافق هسته‌ای با ایران تحت فشار قرار دهند.

این سه مقام ارشد دولت اوباما همچنین قرار است فردا پنج‌شنبه نیز در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا حضور یابند.

رژیم صهیونیستی همچنان به فشارهای خود به نمایندگان آمریکایی برای متوقف کردن توافق هسته‌ای با ایران ادامه می‌دهند. ران درمر سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا به‌صورت خصوصی با 40 نماینده محافظه‌کار آمریکایی دیدار کرده است.

سخنگوی این گروه از نمایندگان آمریکایی تأکید کرد که درمر در این نشست در خصوص راهکارهای پیش روی کنگره برای نظارت بر توافق هسته‌ای ایران، صحبت کرده است.

ایران و قدرت‌های جهانی سه‌شنبه 23 تیرماه رسماً دستیابی به برنامه جامع اقدام مشترک را اعلام کردند. کنگره آمریکا اکنون 60 روز فرصت دارد تا نظر نهایی خود را در خصوص توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی اعلام کند.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان