مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان کشور در گلستان برگزار می‌شود‌


مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان کشور در گلستان برگزار می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان گفت: سومین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور به میزبانی استان گلستان برگزار برگزار می‌شود.

مجتبی زنگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: سومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ باشگاه‌های کوهستان در 2 رشته کراس کانتری آقایان و بانوان و همچنین دومین مرحله لیگ دانهیل در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود، این رقابت‌ها از هفتم مرداد ماه به مدت 3 روز در استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گلستان تصریح کرد: مسابقه کراس کانتری بانوان هفتم مرداد ماه از ورودی تپه نورالشهدا ناهارخوران، مسابقه دانهیل آقایان هشتم مرداد ماه در منطقه سفیدچشمه ناهارخوران و مسابقه کراس کانتری آقایان نیز نهم مرداد ماه در ورودی تپه نورالشهدا ناهار خوران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را همگانی کردن رشته دوچرخه‌سواری در جامعه دانست و افزود: این رقابت‌ها با هدف حفظ آمادگی ورزشکاران گلستانی و ترویج و همگانی کردن این رشته ورزشی در جامعه است.

زنگی ‌با اشاره به مشکلات مالی هیئت دوچرخه سواری افزود: با برآورد اصولی و منطقی هزینه‌های برنامه هیئت برای توسعه، قهرمانی و حمایت از قهرمان و اولویت‌بندی آنان و جذب اسپانسرهایی که با تلاش‌های هیئت رئیسه صورت خواهد گرفت، می‌توان گام‌های مهمی را برای توسعه و مردمی کردن دوچرخه‌سواری و تربیت قهرمانان این رشته مفرح برداشت.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon