«مشهد جهانی» تنها با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان محقق می‌شود

«مشهد جهانی» تنها با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان محقق می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحده گفت: شعار «مشهد جهانی» تنها با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان فرهنگی محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علی کمیلی ظهر امروز در نخستین اردوی آموزشی جهان اسلام، مشهد جهانی تشکل‌های جهانی که در اردوگاه دشت بهشت شاندیز برگزار شد اظهار داشت: مهمترین مسئله حقوق بشر در جهان و از نگاه رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین است.

وی تصریح کرد: فعالان اجتماعی باید با برقرار کردن موج اجتماعی پیام صلح و امنیت غذایی را به مردم جهان برسانند و این امر بازتاب رسانه‌ای گسترده ای تا به امروز داشته است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحده افزود: امروز تشکل‌های مردمی فراوانی در ایران در حال فعالیت هستند که با هزینه‌های زیادی ایجاد می‌شوند اما هیچ کارایی و فعالیتی ندارند و گاهی عملکردی بدتر از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی دارند.

کمیلی ادامه داد: باید با مسلمانان از طریق انقلاب جهانی به گفت وگو بنشینیم و بدنه حزب الله که از تفکر امام نشأت گرفته است را تقویت کنیم.

وی با بیان این که اسلام دینی است که امام علی(ع) عین عدالت را در آن برپا کرد و با دشمنان جنگید، عنوان کرد: باید دغدغه ولایت که مهمترین امر در جهت برائت ستیزی است را در جامعه اسلامی ایجاد کنیم تا خطری دین اسلام را تهدید نکند.

کمیلی بهترین راه گفتمان سازی در جهان اسلام را ارتباط با نخبگان دانست و افزود: باید با بهره گیری از ابزار گفتمان با فضای ذهنی مخاطبان نزدیکتر شویم.

وی با اشاره به این که رشد سلفی گری در جهان اسلام شکل گرفته است گفت: چهره تشیع را باید از راه ورود گردشگران خارجی به شهرهای ایران افزایش دهیم.

کمیلی تصریح کرد: تشکل‌های زیادی در کشورهای مسلمان منطقه هستند که می‌خواهند با ما ارتباط برقرار کنند و این فرصتی برای صدور انقلاب به سایر کشورها است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon