۱۰۵ شهید در جنایت جدید عربستان در حمله به تعز + تصاویر

105 شهید در جنایت جدید عربستان در حمله به تعز + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: بر اثر حمله جنگنده‌های عربستان سعودی به منطقه مسکونی «المخار» واقع در استان تعز در جنوب یمن ۱۰۵ شهروند غیرنظامی یمن به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های یمنی، بر اثر حمله جنگنده‌های عربستان سعودی به منطقه المخار واقع در استان تعز در جنوب یمن 105 شهروند غیرنظامی یمن به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش در این حمله تعدادی از زنان و کودکان نیز به شهادت رسیده‌اند و حمله عربستان خانواده‌های آواره را در ایستگاه برق و مجتمع کارکنان این ایستگاه متشکل از 200 واحد مسکونی در منطقه المخار واقع در 100 کیلومتری شهر تعز در جنوب یمن هدف قرار داده است.

در این واحدهای مسکونی 600 کارمند و 200 مهندس و همچنین تعدادی از خانواده‌هایی که از حملات عربستان آواره شده بودند، سکونت داشتند.

منابع محلی از یمن گزارش دادند که گروه‌های امداد رسان که در حال کمک رسانی به قربانیان این حمله بودند نیز مورد حمله جنگنده‌های عربستانی قرار گرفتند.

برای مشاهده تصاویر این جنایت اینجا را کلیک کنید.

بیش از 100 حمله هوایی به یمن در چند ساعت گذشته

‏شبکه خبری المسیره، نیز گزارش داد که جنگنده‌های عربستان سعودی سد تاریخی مأرب، پادگان کوفل و مناطق دیگری را در مأرب هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش عربستان در ساعات گذشته بیش از 100 حمله به مناطق مختلف عدن واقع در جنوب یمن انجام داده است.

همچنین شهرستان رازح واقع در استان صعده در شمال یمن هدف 15 موشک عربستان سعودی قرار گرفت.

بازپس‌گیری 10 موضع از عناصر منصور هادی در أبین

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور 10 موضر را از عناصر منصور هادی در شهر لودر از توابع استان أبین بازپس گرفتند.

صلیب سرخ: رنج‌های غیرنظامیان یمنی به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، از طرف‌های درگیر در یمن خواست در کمک‌رسانی به شهروندان یمنی همکاری کنند؛ چرا که تشدید درگیری‌ها مشکلات شهروندان را بیشتر کرده است.

«آنتوان گراند» رئیس هیئت کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در بیانیه‌ای، اعلام کرد : «با گذشت بیش از 100 روز از آغاز بحران، درد و رنج شهروندان به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است و سرتاسر این کشور از کمبود شدید آب، آذوقه و سوخت و نیز حملات و درگیری‌های زمینی رنج می‌برد».

وی خاطرنشان کرد طی دو هفته گذشته، استان‌های «عدن» و «تعز» شاهد درگیری‌های زمینی شدیدی بودند، به‌گونه‌ای که دسترسی به مناطق آسیب‌دیده، ادامه تخلیه کشته‌ها و زخمی‌ها و  ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه برای آنها بسیار دشوار شده است.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به حملات عربستان به مناطق مختلف یمن مواضع نظامی عربستان در منطقه الخوبه در جازان واقع در جنوب این کشور را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

ملت یمن روز گذشته در اعتراض به سکوت جامعه بین المللی در برابر جنایت‌های عربستان علیه مردم یمن در صنعا پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت