تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مغلوب نفت آبادان شد

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مغلوب نفت آبادان شد

خبرگزاری تسنیم: بعثت کرمانشاه در بازی دوستانه مغلوب تیم دسته یکی نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، یک مسابقه دوستانه بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و صنعت نفت آبادان برای آمادگی بیشتر هر دو تیم در روز جمعه در مجموعه ورزشی نساجی شهر بروجرد برگزار شد.

این بازی که تا دقیقه 81 با نتیجه صفر به یک به نفع تیم بعثت کرمانشاه ادامه داشت بر روی دو اشتباهی که مدافعان و دروازه‌بان تیم بعثت انجام دادند در پایان با نتیجه دو به یک به نفع شاگردان کارلوس مانوئل به پایان رسید که گل‌های صنعت نفت آبادان را محمد پورمحمد و سیدفاخر تهامی و محمد احمدی از روی نقطه پنالتی برای بعثت کرمانشاه به ثمر رساندند.

بهنام سراج در پایان بازی با اشاره به اینکه در این بازی از برخی از بازیکنان تستی شناخت پیدا کردیم و چند نفر دیگر نیز خط خوردند‏، گفت: نسبت به بازی گذشته بسیار روان‌تر و بهتر کار کردیم و با بازی‌هایی که من از بازیکنان سال گذشته که ماندگار شدند دیدم به آینده این تیم امیدوار هستم.

سرمربی تیم بعثت افزود: به طور قطع با جذب چند بازیکن در سطح لیگ یک، تلاش تیم و برنامه‌ریزی‌های انجام شده می‌توانیم با قدرت به لیگ یک صعود کنیم.

کارلوس مانوئل نیز پس از پایان بازی گفت: تیم بعثت کرمانشاه تیم بسیار خوب و قابل احترامی بود که بسیار فیزیکی نیز بودند اما هدف ما از این بازی‌ها نه‌‌تنها نتیجه نیست بلکه پیاده کردن تمرینات در یک مسابقه بود.

از نکات جالب توجه این مسابقه رویارویی «بهنام سراج» با شاگردان و همبازی‌های سابق خود در صنعت نفت آبادان بود.

بازیکنان و کادر بعثت کرمانشاه پس از این بازی با استراحتی کوتاه به کرمانشاه بازگشتند تا از روز یکشنبه بدنسازی خود را آغاز کنند.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان تا روز چهارشنبه در کمپ نساجی بروجرد اردو خواهد داشت و بعد از آن خود را برای نخستین دیدار لیگ یک آماده می‌کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon