عوامل مس سونگون برای قهرمانی در لیگ برتر هم‌قسم شده‌اند

عوامل مس سونگون برای قهرمانی در لیگ برتر هم‌قسم شده‌اند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم مس سونگون گفت: امسال همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌قسم شده‌اند.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره برد تیمش در دربی تبریز اظهار داشت: هدف ما در این دیدار رسیدن به 3 امتیاز بود که خدا را شکر توانستیم به این هدف خود دست پیدا کنیم. این برد را به تک‌تک هواداران خوبمان تقدیم می‌کنم که به سالن آمده و تیم مس سونگون را مورد لطف و حمایت خود قراردادند.

وی افزود: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم که در آن تیم حریف بازی بسیار خوبی را ارائه داده و کار را برای ما سخت کرد. امسال همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌قسم شده‌اند که امیدوار هستیم بتوانیم با زحمات فراوانی که می‌کشیم به این هدف خود دست پیداکرده و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

بازیکن تیم مس سونگون در خصوص اعتراضات برخی از بازیکنان این تیم به تیم داوری گفت: داوری مشکل خاصی را نداشت اما به دلیل فشار زیادی که بر روی بازیکنان داخل زمین بود اعتراض به تصمیمات داوری نیز پیش می‌آمد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon