سال آینده؛ افتتاح قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران

سال آینده؛ افتتاح قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران را سال آینده افتتاح می‌کنیم،گفت: در این پروژه نسبت به برنامه زمان‌بندی جلو هستیم.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، از قطعات 2 و 4 عملیات اجرایی کنار گذر جنوبی تهران بازدید کرد و در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

سردار عبداللهی در حاشیه بازدید از روند اجرایی کنارگذر جنوبی تهران گفت: با توجه به توان بسیار بالایی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعم از نیروی انسانی متخصص و بیش از 500 دستگاه ماشین آلات در این پروژه به کار گرفته است، تقریبا نسبت به برنامه زمانبندی جلو هستیم و در قطعه چهارم که حدود 40 کیلومتر است نزدیک به 45 درصد عملیات زیر سازی آن انجام شده است و با این وضعیت پیش بینی می کنیم ظرف مدت یکسال آینده این قطعه به بهره برداری برسد و به آزاد راه قم - تهران و در نهایت به آزاد راه حرم تا حرم و به شهر گرمسار متصل شود.

وی در ادامه افزود: پروژه کنار گذر جنوبی تهران طی یک قرار داد 4 ساله پیش بینی شده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در صورت تامین مالی به موقع می‌توانیم زمان را  تا 25 درصد کاهش دهیم و 3 ساله  این پروژه بزرگ را مورد بهره برداری قرار دهیم .

پروژه آزاد راه کنار گذر جنوب تهران (آبیک-چرمشهر) یکی از بزرگترین پروژه های آزاد راهی کشور است که نزدیک به 40 روز پیش توسط معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی شد. طول این آزاد راه حدود 160 کیلومتر می باشد و حجم عظیم  ترافیکی که از غرب و شمال غرب خصوصا استان های قزوین، البرز و تهران روانه می شود را به آزاد راه حرم تا حرم متصل می کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon