تولید نخستین سریال ابرقهرمان زن آغاز شد


تولید نخستین سریال ابرقهرمان زن آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: اگرچه در سینما احتمالا به زودی «واندر وومن» تبدیل به نخستین ابرقهرمان زن مجموعه جدید دی سی خواهد شد اما در تلویزیون، به زودی «سوپر گرل» ظاهر و تبدیل به نخستین ابرقهرمان زن دوره جدید مجموعه های دی سی می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خالقان دو سریال محبوب ابرقهرمانی «کماندار» و «فلش» شبکه CW در حال ساخت سریال «سوپر گرل» برای شبکه CBS هستند. چند ماه پیش اپیزود پایلوت سریال مذکور قبل از انتشار رسمی در فضای مجازی منتشر شد. استقبال مخاطبان باعث شد این سریال خیلی سریع در دستور کار مدیران CBS قرار گیرد و سفارش فصل نخست آن به اندرو کرایسبرگ و کرگ برلانتی داده شد.
روز گذشته نخستین جلسه فیلمبرداری قسمت های جدید فصل نخست این سریال با حضور بازیگران اصلی برگزار شد. ملیسا بنویست بازیگر نقش اول زن این سریال ابرقهرمانی است. او سابقه حضور در سریال های پر مخاطب دیگری نظیر «گیلی» را هم در پرونده اش دارد. پرونده آثار سینمایی او اگرچه محدود تر است اما سال گذشته با فیلم «ویپلش» توانست اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. او به زودی با فیلم «دنی کالینز» هم به سینماها می آید. فیلمی با بازی آل پاچینو، جنیفر گارنر و آنت بنینگ که به مراتب شهرت بیشتری را برای ملیسا بنویست به ارمغان خواهد آورد. وی همین طور در دو قسمت از سریال ضد ایرانی و ضد اسلامی «هوملند» هم بازی کرده است.
مهکاد بروکس، کالیستا فلوکهارت، دیوید هروود، کایلر لی وست و... از دیگر بازیگران این سریال هستند.
داستان این سریال از جایی شروع می شود که” کارا زور-ال دوازده ساله در آشوب های کریپتون برای حمایت از پسر عموی خردسالش همراه با او به زمین فرستاده می شود. اگرچه وی وقتی به زمین می رسد که پسر عمویش دیگر بزرگ شده و همه وی را با نام سوپرمن می شناسند. او توسط خانواده دنور تحت سرپرستی قرار می‌گیرد. کارا که دارای قدرت‌های خاصی است، همیشه تلاش کرده آنها را مخفی نگه دارد اما وقتی یک فاجعه برای خواهر خوانده اش در حال رخ دادن است، متوجه می‌شود وقت تبدیل شدن به یک ابر قهرمان رسیده است.
گفتنی است قسمت اول این سریال که تولید بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر است، روز 26 اکتبر 2015 از شبکه CBS پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران