درباره موضوع ارتقای بخش شهمیرزاد همه باید تابع قانون باشند


درباره موضوع ارتقای بخش شهمیرزاد همه باید تابع قانون باشند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: درباره موضوع ارتقای بخش شهمیرزاد به شهر، همانگونه که در این جلسه نیز به روشنی صحبت شده است، همه باید تابع قانون بوده و فصل‌الخطاب همه باید قانون باشد.

علیرضا خسروی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به درج خبری از سوی یکی از رسانه‌های استان سمنان با عنوان پیگیری شهرستان شدن شهمیرزاد با تمام ظرفیت اظهار داشت: در این خبر صحبت‌های این جلسه به طور کامل تحریف شده است.

وی افزود: موضوعی که در این نشست از سوی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه مطرح شده بود؛ بحث ارتقای فولادمحله به شهر بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه تصریح کرد: در این نشست مطرح شد که موضوع شهر شدن فولادمحله با توجه به شرایط این روستا، با استفاده از همه ظرفیت‌ها در مجلس پیگیری می‌شود.

خسروی خاطرنشان کرد: این موضوع (شهر شدن فولادمحله) هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی درحال پیگیری است و طرح سوال از وزیر کشور برای همین منظور نیز در جریان است.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم حضور وزیر کشور در جلسه کمیسیون، طرح سوال از وی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی آمده و رحمانی فضلی باید در صحن علنی مجلی پاسخگوی این سؤال باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مواضع من به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه کاملاً واضح و روشن است و نیازی به تفسیر و تحریف ندارد و موضوع ارتقای روستای فولادمحله به شهر را در مجلس پیگیری می‌کنم.

خسروی تصریح کرد: درباره موضوع ارتقای بخش شهمیرزاد به شهر، همانگونه که در این جلسه نیز به روشنی صحبت شده است؛ همه باید تابع قانون بوده و فصل‌الخطاب همه باید قانون باشد.

وی با اشاره به در جریان بودن اصلاح قانون تقسیمات کشوری خاطرنشان کرد: دولت در این مورد و همه موارد مشابه ملزم به اجرای قانون بوده و همانگونه که بارها و بارها از تریبون‌های مختلف اعلام کرده‌ام؛ این موضوع هیچ ارتباطی به نماینده مجلس ندارد و نماینده مجلس نیز در این موارد تابع محض قانون است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نشست یاد شده این موضوع مطرح شد که چرا باید عدم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یک منطقه سبب شود که آنان این کمبود خدمات را در ارتقابه شهرستان دنبال کنند؟

خسروی افزود: درصورت ارائه امکانات مورد نیاز مردم در یک منطقه، دیگر مردم نیاز به ارتقا را احساس نمی‌کنند و این مهم موضوعی است که باید در کشور دنبال شود.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon