۱۰ شهریور؛ رونمایی از جدیدترین رادار شناسایی موشک‌های بالستیک در طبس

10 شهریور؛ رونمایی از جدیدترین رادار شناسایی موشک‌های بالستیک در طبس

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از راه‌اندازی یک رادار راهبردی جدید از سوی این قرارگاه در ۱۰ شهریور ماه در طبس خبر داد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء صبح یکشنبه در حاشیه برگزاری مراسم صبحگاه عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) که به‌مناسبت قدردانی از خانواده‌های معظم شهدای سایت رادار سوباشی در میدان صبحگاه شهید سرتیپ فرهاد دستنبوه برگزار شد، در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی یک رادار راهبردی جدید از سوی این قرارگاه وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهم شهریور ماه خبر داد و گفت: این رادار دهم شهریور ماه در نقطه‌ای از کشور که یک بار هم استکبار جهانی در آن نقطه اسیر شن‌های طوفان سهمگین شد، رونمایی می‌شود.

وی افزود: این رادار راهبردی قریب یک‌هزار کیلومتر برد هوایی دارد و اهداف ریزپرنده تا موشک‌های بالستیک و هواپیماهای پهن‌پیکر را در کسری از ثانیه شناسایی می‌کند.

امیر اسماعیلی با بیان "پدافند هوایی 24ساعته تهدیدات را رصد می‌کند و دست به ماشه است و ‌آسمان را برای دشمنان قبل از رسیدن به مرز‌های‌مان جهنم خواهد کرد" درخصوص تهدیدات داعش اظهار داشت: آن‌ها عددی نیستند که جمهوری اسلامی به آن‌ها فکر کند و مردم غیور سوریه و عراق که با آن‌ها در حال مبارزه هستند پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon