روحانی: برنامه‌های دولت برای توسعه کردستان در سفر استانی تشریح می‌شود


روحانی: برنامه‌های دولت برای توسعه کردستان در سفر استانی تشریح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان کردستان گفت: برنامه‌های تدوین شده دولت یازدهم برای توسعه استان کردستان در بیستمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید تشریح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های بیستمین سفر استانی اظهار داشت: مردم کردستان مردمی غیور و وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند؛ امروز دولت مهمان مردم شریف، دلاور، غیور و مرزدار کردستان است.

وی افزود: پس از توافق هسته‌ای، سفر کاروان تدبیر و امید به کردستان انتخاب شده که این به‌دلیل جایگاه رفیع این سرزمین و مردم استان در سالیان دراز و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

رئیس‌‌جمهور با اظهار امیدواری از اینکه بیستمین سفر استانی دولت، توأم با خیر و برکت برای استان و مردم باشد، تاکید کرد: در جریان سفر دولت به کردستان، مطالبات و نظرات مردم بررسی شده و برنامه‌های دولت برای توسعه استان نیز برای مردم تشریح خواهد شد.

به‌گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور تا دقایقی دیگر در استادیوم استقلال سنندج در اجتماع مردم استان کردستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام روحانی همچنین با علماء، ایثارگران و برگزیدگان دیدار می‌کند و در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد؛ شرکت در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان است.

رئیس‌جمهور پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، تبریز، غرب استان تهران و خراسان‌شمالی سفر کرده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon