مخالفت ستادکل نیروهای مسلح با نحوه ارائه ارشدیت نیروهای ناجا به ارتش و سپاه

مخالفت ستادکل نیروهای مسلح با نحوه ارائه ارشدیت نیروهای ناجا به ارتش و سپاه

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس، در جریان بررسی لایحه تسری قانون استخدام نیروی انتظامی به کارکنان ارتش و سپاه، از مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح با این لایحه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان به بررسی لایحه تسری مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار دادند.

لایحه مذکور در جلسه چهارشنبه هفته گذشته پارلمانی پارلمان با رای مثبت وکلای ملت در دستور کار مجلس قرار گرفت و امروز بررسی کلیات آن در صحن مجلس آغاز شد.

در جریان بررسی این لایحه علی لاریجانی رئیس مجلس طی سخنانی گفت: نامه‌ای از ستاد کل نیروهای مسلح به مجلس داده شده که در این نامه گفته‌اند این لایحه به این نحو مشکلاتی را برای ارتش و سپاه بوجود می‌آورد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: بهتر است این لایحه به کمیسیون مربوطه ارجاع شود تا کمیسیون طی جلساتی با ستاد کل نظرات آنها را استماع کرده و مشکلات موجود را حل کند.

وکلای ملت نیز با 110 رای موافق، 28 رای مخالف و 4 رای ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان با ارجاع لایحه مذکور به کمیسیون اجتماعی مجلس موافقت کردند.

به گزارش تسنیم، بر اساس این لایحه احکام موضوع مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی همزمان با اجرای این قانون برای نیروهای ناجا به کارکنان ارتش و سپاه نیز تسری می‌یابد.

در مواد فوق شرایطی برای ارتقاء درجه و رتبه کارکنان نیروی انتظامی که در طول خدمت خود موفق به اخذ و ارائه مدارک تحصیلی کاردانی و بالاتر شده‌اند، تعیین شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon