محموله بزرگ برنج خارجی در زنجان کشف شد


محموله بزرگ برنج خارجی در زنجان کشف شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف ۱۰ تن برنج خارجی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تعزیرات حکومتی استان زنجان، مرتضی ممیزی با اشاره به کشف 10 تن برنج خارجی در استان اظهار داشت: محموله ای شامل  10 تن برنج پاکستانی از یک دستگاه خودرو کامیون در شهرستان زنجان کشف و ضبط شد.

وی ابراز کرد: پرونده متهم برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع و در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به ارزش ریالی برنج کشف شده عنوان کرد: ارزش ریالی محموله بیش 560 میلیون ریال است.

وی افزود: متهم پرونده اقدام به ارائه مدارک گمرکی کرده که این مدارک برای پیگیری به گمرک استان ارسال شده است.

ممیزی بیان کرد: کشف انجام شده از لحاظ وزن و ارزش ریالی، بزرگترین محموله برنج کشف شده در استان زنجان به شمار می‌رود.

وی در مورد پرونده‌های گشت‌های مشترک سیار نیز گفت: یکی از برنامه‌های مهم تعزیرات حکومتی استان زنجان ساماندهی و اجرای منظم گشت‌های سیار در سال 94 است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: در همین راستا با تشکیل اکیپ‌های ویژه با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان‌، بازرسی‌های سرزده از اصناف در سطح استان اجرایی شد.

وی افزود: تعداد کل پرونده‌های ورودی در این بخش 145 فقره و تعداد پرونده‌های رسیدگی شده 146 مورد است که نشان دهنده عملکرد بسیار مناسب در بخش گشت‌های مشتر سیار به شماره می‌رود.

ممیزی گفت: میزان جریمه نقدی متخلفان طبق آراء صادره 192 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon