سردار عراقی: پناهندگی اشرار به بیرون مرزها اوج درماندگی آن‌هاست

سردار عراقی: پناهندگی اشرار به بیرون مرزها اوج درماندگی آن‌هاست

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان با همدلی اجازه نفوذ دشمنان را نخواهند داد، گفت: امروز دشمنان و اشرار منطقه به بیرون مرزها پناه می‌برند و از بیرون قصد ایجاد ناامنی دارند که این اوج درماندگی آن‌هاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار عبدالله عراقی ظهر امروز در آئین تودیع و معرفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در تمام آئین‌ها و دین‌ها بر مقوله امنیت تاکید شده که اهمیت این امر در دین اسلام نیز برکسی پوشیده نیست، اظهار داشت: اقتصاد، فرهنگ، علم و شکوفایی یک کشور مرهون امنیت آن کشور است، در سایه امنیت، آرامش کسب می‌شود.

وی دو نعمت مجهول و ناشناخته در بین مردم را سلامتی و امنیت خواند و افزود: وحدت و انسجام ملی هر کشور متکی به امنیت است؛ اگر می‌خواهیم امنیت ملی داشته باشیم باید مؤلفه‌ای به نام نیروی مقتدر نظامی در کنار آن داشته باشیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه کشورمان دارای ظرفیت تنوع قومی، مذهبی، قبایل و طوایف است که اگر باهم متحد باشند، توسعه و آبادانی رقم می‌خورد اما اگر اختلاف ایجاد شود، بین قبایل و مذاهب و مسئولان قطعاً دچار چالش می‌شویم، خاطرنشان کرد: امروز به برکت امام راحل، رهبر معظم انقلاب و همه مردم ایران به‌ویژه اهل سنت که همه پیرو یک قرآن و رهبریم، در کنار هم زیر پرچم ولایت‌فقیه زندگی می‌کنیم.

سردار عراقی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز سیستان و بلوچستان به برکت خون شهدایی چون شهید شوشتری در رده‌ امنیت پایدار قرار دارد، تصریح کرد: ما باید با همدیگر به کرامت برخورد کنیم، فرقی ندارد همه و همه در سایه حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم و باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سران طوایف و مسئولان باید در راستای ایجاد شغل تلاش کنند، افزود: ایجاد هر شغل یک گام به سمت امنیت بوده و هر بیکاری یک نمره منفی برای امنیت کشور محسوب می‌شود. مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با همدلی و همراهی که دارند، اجازه نفوذ دشمنان را نخواهند داد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه تقویت وحدت و انسجام بهترین راهبرد برای توسعه و پیشرفت است، گفت: امروز دشمنان و اشرار منطقه به بیرون مرزها پناه می‌برند و از بیرون قصد ایجاد ناامنی دارند که این اوج درماندگی آن‌ها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon