نقاط پرحادثه جاده مهران بهسازی شد


نقاط پرحادثه جاده مهران بهسازی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملکشاهی گفت: نقاط پرحادثه محور ارکواز ملکشاهی- مهران و یک نقطه پرحادثه ملکشاهی – میمه در استان ایلام بهسازی و حذف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام، امیدعلی شامحمدی اظهار داشت:  برای حذف و اصلاح این نقاط میزان 21000 مترمکعب خاکبرداری صورت گرفته است.

وی افزود: محور ملکشاهی- مهران که در ایام خاص سال همچون اربعین حسینی (ع) که ترافیک محور ایلام- مهران سنگین می‌گردد به‌عنوان مسیر جایگزین مورد استفاده قرار می‌گیرد که به‌علت کوهستانی بودن پیچ‌های زیادی داشته که از سال گذشته تا کنون توسط دو اداره راه وشهرسازی مهران و ملکشاهی مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملکشاهی عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی ملکشاهی دو نقطه پرحادثه این محور را مورد اصلاح و بهسازی قرار داد که برای این مهم 16000 مترمکعب خاکبرداری انجام گرفت همچنین برای حذف یک نقطه پرحادثه ملکشاهی به میمه نیز 5000 متر مکعب خاکبرداری صورت گرفت.

وی درباره سایر اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرستان ملکشاهی، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 کیلومتر از محور ملکشاهی – مهران و 9 کیلومتر از محور ملکشاهی میمه مورد روکش آسفالت قرارگرفته و 2 کیلومتر از راه روستایی خوشادول و 8 کیلومتر راه روستایی کلک نقی مورد روکش آسفالت سرد و لکه گیری قرار گرفته است.

شامحمدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 کیلومتر شانه سازی، قنوبرداری و تیغه زنی انجام‌گرفته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon