توافق هسته‌ای ضعیف‌ترین سیاست‌خارجی یک رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکاست

توافق هسته‌ای ضعیف‌ترین سیاست‌خارجی یک رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکاست

خبرگزاری تسنیم: نامزد جمهوریخواه‌ در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ را ضعیف‌ترین سیاست‌خارجی یک رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، مایک هاکبی، نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا بار دیگر به انتقاد از توافق هسته‌ای میان ایران و غرب و همچنین سیاست خارجی اوباما در این مورد پرداخت و رئیس‌جمهور آمریکا را به عملکردی غیراخلاقی متهم کرد.

هاکبی، در مصاحبه روز گذشته خود گفت: این ضعیف‌ترین سیاست خارجی یک رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکاست. اعتماد وی به ایرانی‌ها بسیار ساده‌لوحانه است.

فرماندار سابق آرکانزاس ادامه داد: با انجام این کار اوباما اسرائیلی‌ها را به سمت تنور هدایت می‌کند. توافق ایران احمقانه‌ترین چیز است و باید هم جمهوریخواهان و هم دموکراتهای کنگره وحتی مردم آمریکا با آن مخالفت کنند. من تمام توافق را مطالعه کرده‌ام. ما تمام امتیازات را در اختیار آنها قرار داده‌ایم. این مسئله باید متوقف شود.

در روز اعلام خبر توافق هسته‌ای نیز هاکبی به انتقاد از آن و سیاست اوباما پرداخت. وی در توییتر خود نوشت: شرم بر دولت اوباما که با قبول این توافق باعث قدرت گرفتن ایران برای انجام تهدیدات خود به منظور نابودی اسرائیل خواهد شد.

هاکبی که یکی از حامیان رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود گفت: به عنوان رئیس‌جمهور من در کنار اسرائیل خواهم ایستاد و تمام گزینه‌ها، از جمله گزینه نظامی برای سرنگونی رژیم ایران بر روی میز قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان