عده‌ای توقع دارند فقط حرفهای موافقان مطرح شود


عده‌ای توقع دارند فقط حرفهای موافقان مطرح شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عده‌ای توقع دارند فقط حرفهای موافقان مطرح شود و پوشش صدا و سیما یک‌طرفه باشد؛ که این امر رویکرد ما نبوده است.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، محمد سرافراز  در خصوص رویکرد سازمان صدا و سیما در پوشش و پخش روند مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: پوشش رسانه ملی درخصوص انعکاس 18 روز مذاکرات وین گسترده و مناسب بود؛ خبرنگاران مختلف در مصاحبه‌های متعدد آن چیزی را که تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، رییس جمهور و بقیه اعضای دولت مطرح کردند، به تصویر کشیدند و بنابراین صدا و سیما زوایای مثبتی را که آنها تشریح می‌کردند، انعکاس می‌داد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این رویکرد به آن معنا نیست که دیدگاه‌های طرف غربی و آمریکایی‌ها درباره مذاکرات منعکس نشود زیرا به هر حال آنها نیز اظهاراتی دارند و تهدیدهایی را در قبال سیاست‌های ایران انجام می‌دهند که قرار نبوده از سوی صدا و سیما سانسور شود.

وی تأکید کرد: باید مردم نسبت به اظهارات طرف غربی و نیز دیدگاه‌های کارشناسان داخل کشور در خصوص این مذاکرات آگاه باشند ولی عده‌ای توقع دارند فقط حرفهای موافقان مطرح شود و پوشش صدا و سیما یک‌طرفه باشد؛ که این امر رویکرد ما نبوده است.

سرافراز ادامه داد: اکنون دوره‌ای است که جمع‌بندی مذاکرات 1+5 باید در مراجع قانونی بررسی شود؛ لذا این بررسی باید عمیق و همه‌جانبه باشد و در چنین دوره‌ای امکان آن نیست که صرفاً حرفهای موافقان مذاکرات مطرح شود.

رییس سازمان صدا و سیما در ادامه با اشاره به انتقادات اخیر دولت نسبت به رویکرد صدا و سیما در انعکاس نظرات مخالفان مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: نگاهی بین برخی از دولتیان نسبت به صدا و سیما وجود دارد که معتقدند باید آن‌قدر سطح توقع از صدا و سیما بالا رود که این سازمان همیشه بدهکار جلوه داده شود تا دولت به وظایف قانونی خود در قبال رسانه ملی برای تأمین بودجه آن عمل نکند؛ لذا اهداف دولت و چنین اظهاراتی سیاسی بوده و واقعی نیست./

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon