عقیلی: فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواستند جوایز را پخش کنند و جواب قانع‌کننده‌ای ندارند

عقیلی: فدراسیون و سازمان لیگ می‌خواستند جوایز را پخش کنند و جواب قانع‌کننده‌ای ندارند

خبرگزاری تسنیم: مدافع سپاهان گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مورد مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ گذشته جواب منطقی ندارند.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با سایت فوتبال ایران درمورد وضعیت سپاهان، مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

تسنیم: وضعیت سپاهان در آستانه شروع لیگ چطور است؟

هیچ تیمی صددرصد آماده نیست، خصوصا اینکه بعضی از تیم‌ها به‌دلیل مشکلات مالی و مدیریتی تمرینات را دیر شروع کردند. پنج هفته ابتدایی بازی‌های لیگ برتر فرصتی خواهد بود برای آماده‌سازی تیم‌ها.

تسنیم: فردا با استقلال خوزستان بازی دارید، نظرت در این باره چیست؟

سال گذشته دو بازی با این تیم انجام دادیم که البته بازی در اصفهان سخت‌تر بود. آنها تیم خوبی دارند و حالا باید ببینیم چه شرایطی در مسابقه ایجاد خواهد شد.

تسنیم: فکر می‌کنی تغییر مدیریت تاثیری در سپاهان داشته باشد؟

در این باره صحبت نمی‌کنم و ترجیح در این خصوص حرفی نزنم

تسنیم: برگزاری مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران با انتقادهای مختلفی همراه بود. در این مورد چه صحبتی داری؟

باید قبول کرد که ما از لحاظ فنی و مدیریتی در فوتبال مشکل داشته و در این زمینه‌ها نیاز به الگوبرداری داریم. بروید تحقیق کنید و ببینید که آیا در فوتبال انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و... آیا انتخاب‌ها اینچنین است؟ چطور امکان دارد یک بازیکن بیش از 20 گل در لیگ برتر به‌ثمر برساند و از لحاظ جمع‌آوری امتیازها برای تیمش، عملکردی عالی داشته باشد اما به‌عنوان بهترین مهاجم انتخاب نشود؟ مهاجمی که 10گل زده است و پنج پاس گل هم داده، با اینکه تیمش قهرمان شده است، به‌عنوان بهترین مهاجم انتخاب نمی‌شود، اما مهاجم تیم هشتم جدول به‌عنوان نفر اول معرفی می‌شود.

تسنیم: قاسم حدادی‌فر هم به‌عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد...

او در حالی به‌عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد که در پست هافبک بازی می‌کند اما به‌عنوان بهترین هافبک ایران انتخاب نشد. چطور امکان دارد وقتی یک بازیکن در پست خودش به‌عنوان بهترین بازیکن انتخاب نمی‌شود، درنهایت به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ معرفی شود. یادم می‌آید یک سال احسان حاج‌صفی با کمترین سن بهترین بازی‌ها را انجام داد، اما فرزاد آشوبی با 30سال سن پدیده شد. سال گذشته هم که یک بازیکن 27ساله را پدیده کردند و مهدی شریفی جوان انتخاب نشد.

بدون شک بهترین بازیکن لیگ و بهترین مهاجم لیگ ادینیو بود و باید او را معرفی می‌کردند. ادینیو به‌تنهایی تراکتورسازی را بالا کشید. مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای انتقادها ندارند، چون فقط می‌خواستند، جوایز را پخش کنند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon